Gå til innhold

Har du eget kontor på jobben?Hvilken jobb/utdannelse har du? Tips til meg?


Gjest pedden

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke utdannet noe spesielt, men går nå grunnfag pedagogikk.

Jeg er usikker på videre plan men jeg vet at jeg vil ha en eller annen form for kontorjobb.

Altså ikke en resepsjonsjobb eller skranke, men en jobb med eget kontor.Mitt navn på døra, ei dør jeg lukker bak meg, hvor jeg kan regulere litt av arbeidsdagen selv.

Kan du tipse meg hvilke jobber som finnes, eventuelle utdannelser som kreves?.

Jeg må få tilføye at tall er ikke min sterke side heller omvendt.

Jeg har tenkt på enten rådgiver eller sosionom eller lignende.

Kom med tips, please. Jeg er helt blank på hva som finnes.

Lønnen må nok ligge rundt 250000. Ok, om den er over da:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips vet jeg ikke noe om jeg har, men jeg har eget kontor og trives med det:-))

Kan tillegge at jeg har en lederjobb.

Jeg er utdannet elektroingeniør og høgskolekandidat i økonomi.

Skal du ha disse godene, så spørs det om du ikke må ha en utdannelse eller klare å jobbe deg opp i ett firma. Da er i alle fall mulighetene større, selv om de sikkert finnes ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eget kontor med navneskilt ved døren. Nå har vel ikke eget kontor så mye med jobb/utdanning/lønn å gjøre. Hos oss er det ingeniørene/siv.ingene som er viktige. Men mange av dem sitter faktisk i åpent landskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosionomer har da en dårlig lønn etter tre år utdannelse. Så vidt jeg husker har de en topplønn etter 16 år tilsvarende l.tr. 31, kr 252 900,-.

Hvis det er kontoret og dør med eget navn på som er avgjørende, så kan du jo jobbe på sosialkontor. Men jeg tror nå de færreste sosionomer har tid til å sitte så mye på kontoret sitt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Direktøren