Gå til innhold

vond lukt


KIKKI1365380377

Anbefalte innlegg

KIKKI1365380377

jeg er en jente som har vært sammen med kjærsten min i 2 år.

det som plager meg er at hver gang etter samleie får jeg en vond sur lukt i underlivet. lukten går som regel over først dagen etter samleiet. jeg er 100% sikker på at det ikke er noen form for kjønnsykdommer!!!

jeg har forsøkt ulike såper og kremer men ingen har vært til noen stor hjelp.

dette er veldig plagsomt ettersom vi da ikke kan ha oralsex på en stund. dette er noe jeg savner...

er det noen som har opplevd det samme eller som har noen gode råd?????

er takknemlig for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde (og har fortsatt( prolemer med vond lukt.

Nå vet ikke jeg om det er det samme du har, men...

Jeg merket at spesielt etter samleie, så kom det en slags ekkel fiskelukt fra vagina. Det var skikkelig ekkelt, og jeg følte meg ikke noe særlig lekker.

Men lukten gikk ikke bort, og jeg fikk utskrevet Dalacin av legen min (for infeksjoner i underlivet).

Det viser seg at jeg har bakteriell vaginose, og den kommer og går. Tror aldri jeg blir helt kvitt det. Det hele startet med at jeg satte inn spiral. Etter det har jeg vært plaget av mange infeskjoner. Har tatt ut spiralen nå, men er fortsatt plaget.

Jeg fikk et råd som kan virke forebyggende mot dette av legen, og det er å bruke vaginalkapsler med melkesyrebakterier (f.eks. VIVAG som du får kjøpt reseptfritt på apoteket). Dette har faktisk hjulpet meg litt, men det har hendt at jeg har glemt å bruke det, og da er lukten der.

Vet ikke om dette var til hjelp, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti noe maken selv, for flere år siden. Det virket som det var en kjemisk reaksjon mellom våre kroppsvæsker. Vet ikke om det er mulig, men den vonde lukten kom ved sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...