Gå til innhold

Retz, Joppe,Amiga og alle andre....

Anbefalte innlegg

Er ikke på nett for tiden, så oppfør dere pent. Jeg vil jo ikke gå glipp av noe heller !!!

Jeg er på opplæring på nordens fineste hundepensjonat for tiden, og skal altså drive skuta i helgen. *glede seg*

Ikke ha det gøy mens jeg er borte , vent til jeg kommer tilbake :-)

*klemmer i øst og vest*

Retz: Hun ene som jobber på pensjonatet vet hvem du er riktignok. Hun er venninne med ei som jobber med du ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72047-retz-joppeamiga-og-alle-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du aner ikke hvor gøy jeg skal ha det, nå har jeg fått meg webcam! :-) Og gjett hvem som er sur for det? Kos deg med hundene da!

Webcam ? Jasså ? Ska sei....

Jada ,jeg koser meg med hundene. På fredag reiser min favoritt hund. Det blir trist, men hun kommer til en snill fyr.(Hun skal omplasseres)

Kos deg du også :-))

Annonse

Høres gøy ut! :-)

Er ikke mye på nett jeg heller, er sjuk, men er på en liten kravle-seg-ut-av-senga tur. Ser ikke lyst ut med tanke på hytta til helga! *Grmf*

Jada, det er gøy ,men sinnsykt mye å sette seg inn i.

I formiddag var jeg hos Dr.fastlege med ryggen, og skulle liksom bare be om litt "godt å tygge på" , men ble henvist til sån fysjommterapeut med det samme. *snøfft* Som om JEG har tid til sånt !?!?!?!?

I ettermiddag har jeg vært på Tunge og jobbet.

Gått tur , gitt vann i alle luftegårdene, badet to hunder ,tatt imot bestillinger på fonen , snakket med kunder *smiler fortsatt veldig høflig* , og masse annet rart.

I morgen må vi terpe litt på alt det pc`styret, Huff ,kommer vel ALDRI til å skjønne det opplegget ,men...

Vi har kjøpt oss lastebil foressten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...