Gå til innhold

silikon bivirkninger

Anbefalte innlegg

brandy1365380377
Skrevet

Hei

Er en 32 år gammel kvinne som har 2 barn. Har et ønske om brystforstørrelse, men lurer på bivirkninger. Brystene er føles tomme og henger, er det nok og fylle på de med silikon? Hvilken bivirkninger kan jeg risikere å få?

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Hei. Jeg har selv lagt inn silikon, for ca tre mnd siden, og mine var også slappe og tomme. De henger fortsatt litt, men er fyldige, og det var mitt mål, og jeg angrer ikke. Lykke til.

brandy1365380377
Skrevet

Hei. Jeg har selv lagt inn silikon, for ca tre mnd siden, og mine var også slappe og tomme. De henger fortsatt litt, men er fyldige, og det var mitt mål, og jeg angrer ikke. Lykke til.

hvor mye la du inn?

Skrevet

Jeg fylte opp silikon etter en barnefødsle..Jeg hadde utrolig slappe pupper.

De skjerte av ett stykke og fylt opp slik at jeg faktisk fikk de samme størelsen bare fastere..

Det er nu 8 år siden og jeg har aldri hatt bivirkninger:)

Gjest ikke undertegnet/b32
Skrevet

hvor mye la du inn?

Heisann. Er litt sjelden på nett for tia, men la inn 400 mg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...