Gå til innhold

noen tanker fra meg...

Anbefalte innlegg

Etter en lang periode sykmeldt, er jeg 100% tilbake i jobb. Jeg kjenner hvor slitsomt det er, -jeg kjenner hva det gjør med meg... alt som endelig gikk så bra, smuldrer opp igjen... Det har blitt for mye, men jeg finner nok en løsning...

Lurer på hvem jeg egentlig er...? Jeg forandrer meg jo hele tiden! -meninger, følelser, lyster, interesser, osv... -jeg er litt forvirret.

Jeg har fått medisiner, jeg går på 3 Fontex om dagen. Det har hjulpet masse! Jeg har ikke bare 'grøt' i hodet lengre, som jeg har hatt de siste 10 åra... -jeg klarer å planlegge ting, gjøre ting, mene ting, huske ting, engasjere meg i ting osv... osv... -Det er en god følelse! Jeg nyter det... -jeg er glad...!

En ting må jeg innse: "Mannen i mitt liv" finnes nok ikke.

Jeg har oppdaget at jeg har stort sett samme syn på menn som på bikkjer... -Noen er så sjarmerende, søte, vakre, eller morsomme at man får lyst til å gå bort å kose og klappe litt på dem... 'klø dem litt bak øret', liksom...- rufse dem litt i håret.. eller no'sånt.

-Man kan tilogmed få lyst til å si til eieren:(kona)"Åh, for en skjønn hund (mann) du har!" "Er den (han) snill?" Kan jeg få kose litt med den? (han)?....eh.. *glise*.. - blir kanskje litt feil å si det...

Men man skal alltid være litt på vakt! For man vet aldri når den kan bite...

Ja, ja... - nå håper jeg ikke jeg fornærmet noen kjekke menner... "Dere er så nusselige atte!" :o) *klø bak øret*

Jeg satt av år 2002 for å bli frisk, og jeg har kommet kjempelangt, syns jeg! Men jeg tror også det er lenge til jeg er 'i mål'...

Det nytter, folkens! Men det tar tid!! Og dere her inne har betydd uutroolig mye for meg!!!

Tusen takk!!

Og tusen takk for at du gad å lese dette!

*klemmer til alle*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72064-noen-tanker-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Huufsa,

Du skriver: "Lurer på hvem jeg egentlig er...? Jeg forandrer meg jo hele tiden! -meninger, følelser, lyster, interesser, osv... -jeg er litt forvirret."

Er ikke det fint? En god følelse?

Å kunne spørre seg selv hva/hvem man er, og se svarene forandre seg ettersom man blir eldre og moden.

Kun de(t) døde forandrer seg ikke. For oss som lever er forandringer selve livet.

===

Du skriver: "En ting må jeg innse: "Mannen i mitt liv" finnes nok ikke. Jeg har oppdaget at jeg har stort sett samme syn på menn som på bikkjer..."

Er det her jeg (som mann) bør påpeke at dette neppe kan betraktes som noen "reklame" du bør skrive i en kontakt-annonse! ;-)

"Flott kvinne, bor bak siste tre i Hakkebakkeskogen, søker mann. Må belage seg på å bo i hundehuset. BM Voff"

===

Du skriver: "Men man skal alltid være litt på vakt! For man vet aldri når den kan bite..."

Veldig mye av voksenlivet er jo nettopp å finne ut av hvordan man kan leve sammen med en partner, uten at den ene "biter" den andre, enten med vilje eller ei.

Hvis man våger å elske noen, er det alltid en sjanse for at man kan miste dem. Og for å våge må man ofte ha tro på seg selv - at man er verdt å elske. Det krever ofte hardt arbeid.

Man oppnår respekt og troverdighet ved å sette grenser, uten at man derved skal banke postmannen! ;-)

*klemmer til deg*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72064-noen-tanker-fra-meg/#findComment-352102
Del på andre sider

Håper du ser et stjerneskudd på himmelen i kveld, slik som jeg gjorde. Da kan du ønske deg akkurat det du vil !:-)

PS! Jeg ønsket noe for et annet menneske, som kanskje høres rart ut, men som betyr mest for meg av alt...men HVA kan man vel ikke si høyt, for da går ikke ønsket i oppfyllelse!? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72064-noen-tanker-fra-meg/#findComment-352111
Del på andre sider

Kjære Huufsa,

Du skriver: "Lurer på hvem jeg egentlig er...? Jeg forandrer meg jo hele tiden! -meninger, følelser, lyster, interesser, osv... -jeg er litt forvirret."

Er ikke det fint? En god følelse?

Å kunne spørre seg selv hva/hvem man er, og se svarene forandre seg ettersom man blir eldre og moden.

Kun de(t) døde forandrer seg ikke. For oss som lever er forandringer selve livet.

===

Du skriver: "En ting må jeg innse: "Mannen i mitt liv" finnes nok ikke. Jeg har oppdaget at jeg har stort sett samme syn på menn som på bikkjer..."

Er det her jeg (som mann) bør påpeke at dette neppe kan betraktes som noen "reklame" du bør skrive i en kontakt-annonse! ;-)

"Flott kvinne, bor bak siste tre i Hakkebakkeskogen, søker mann. Må belage seg på å bo i hundehuset. BM Voff"

===

Du skriver: "Men man skal alltid være litt på vakt! For man vet aldri når den kan bite..."

Veldig mye av voksenlivet er jo nettopp å finne ut av hvordan man kan leve sammen med en partner, uten at den ene "biter" den andre, enten med vilje eller ei.

Hvis man våger å elske noen, er det alltid en sjanse for at man kan miste dem. Og for å våge må man ofte ha tro på seg selv - at man er verdt å elske. Det krever ofte hardt arbeid.

Man oppnår respekt og troverdighet ved å sette grenser, uten at man derved skal banke postmannen! ;-)

*klemmer til deg*

*klemmer litt på huufsa*

hilsen

(Ano)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72064-noen-tanker-fra-meg/#findComment-353215
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...