Gå til innhold

smerter i muskelen i nakken

Anbefalte innlegg

Jeg har vedvarende smerter i nakken på høyre side. Det er to klumper, som er vonde og ømme å ta på, langt nede i nakken og en mindre lengre oppe. Mellom dem er det som om muskelen er mindre, og det gjør vondt å bevege hodet. Derfor har jeg mistanke til muskelen, men vet ikke hva som er galt med den. Dette oppsto nokså raskt og har vart i nesten en uke nå, men hvordan det oppsto har jeg ingen formening om. Kan ikke si jeg har overanstrengt meg den dagen, eller dagen i forveien, det oppsto. Hva kan jeg grjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72092-smerter-i-muskelen-i-nakken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Muligens har du forstrukket en muskel eller en sene i nakken. Ofte er en liten feilbevegelse tilstrekklig til å utløse en slik skade. Plagene forsvinner ofte i løpet av en ukes tid. For sikkerhets skyld bør du la legen du bruker vurdere nakken din.

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...