Gå til innhold

Biosøppel


fresja

Anbefalte innlegg

Da jeg skulle trille matavfallet bort til vegkanten i dag, fikk jeg sjokk. Det krydde av hvite marker på søppeldunken. Turde så vidt å åpne lokket, og under det var det enda verre! Da bare gikk jeg på jobb. Åmelignende vesen er det verste jeg vet. Hva gjør jeg når jeg kommer hjem? Det er så vanskelig å vaske en sånn dunk som er minst en meter høy. Skjønner ikke hva vi skal med sånne dunker, når vi har 5-10 cm matavfall på 2 uker. Det har vært fryktelig varmt den siste tiden, og så kryr det av fluer i alle størrelser, og andre insekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spyl den med høytrykkspyler, eller vanlig hageslange med sterkt trykk. Snu den på hodet og la vann og mark komme ut. La den tørke før du tar den i bruk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...