Gå til innhold

desperasjon


omega1365380376

Anbefalte innlegg

omega1365380376

jeg har gått på zoloft nå i tre måneder,men synes ikke jeg merker noen virkning.er det sånn at disse pillene enten virker eller ikke virker,og hva burde jeg eventuelt bytte til?

samtidig plages jeg av enorme nedturer innimellom,nærmest anfall av desperasjon.det eneste jeg tenker på da er å dø,som den eneste muligheten for å få det til å slutte.jeg vet ikke om jeg klarer så mye mer av disse anfallene,hva kan jeg gjøre?det eneste jeg tror kan hjelpe er beroligende jeg kan ta når det kommer,men jeg får jo ikke det når jeg tidligere har prøvd å begå selvmord...

noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

øke dosen, og funker ikke det, forsøke noe annet..??

jeg bruker også zoloft.

det som hjalp meg var samtaler med lege om årsakene til anfallene mine, hvorfor jeg ble hysterisk osv..

roet meg ned litt, også vet de om det, slik at om jeg skulle ta av helt, vet de hva det er ... trygghet..

også samtalene med psyken . om hvorfor jeg er urolig, hva kan jeg gjøre osv.

å forstå.

beroligende vil jeg ikke anbefale. har brukt det selv, men hjelper bare der og da, og når esken er tom, er det like ille, og du må ha mer, også klarer du ikke slutte...

du ser.. djevelskapen er der uansett. og det er den du må gjøre noe med, ikke bare legge lokk over den med valium og slikt.( mener ikke ssri og slikt..)

vet ikke om dette hjalp noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh jeg lurer nå på hvorfor svaret mitt ble sletta? det var jo å ta 3 vallergan og sove som var rådet (og resepten) jeg selv fikk på legevakta for detta. *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...