Gå til innhold

Skal livmoren stimuleres?


pirko

Anbefalte innlegg

Jeg leste et stedet at kvinner egentlig bare har følelser de første 5 cm i vagina. I så fall trenger de jo ikke mere enn en penis på 10 cm. Dessuten sier mange at det gjør vondt når penis kommer langt inn. Hmmm er det bare at dere tenner på å se på en lang penis?..men ikke ha sex med liksom?(det visuelle). Dette med tykkelse har jeg jo forståelse for da, for det blir jo annerledes...Jeg er bare nysgjerrig, for mange damer, later til å like de store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste damer liker store peniser ja, men da mener vi store som i TYKKE, ikke så viktig med lengden.

Dette er likevel avhengig av jenten, noen er ekstra trange og trenger ikke så tykk penis inni seg for å kjenne det, mens andre har født barn og er vide og krever ekstra tykkelse for å ha det godt.

Lengden er ikke så viktig har jeg inntrykk av, men hvis penisen er for kort kan jo enkelte stillinger være vanskelig å utføre. Det samme forøvrig om den er for lang, for da skjer det lett at den "bunner" jenten, noe som kan være kjempevondt! Så som svar til overskriften: Nei, livmoren skal IKKE stimuleres!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

De fleste damer liker store peniser ja, men da mener vi store som i TYKKE, ikke så viktig med lengden.

Dette er likevel avhengig av jenten, noen er ekstra trange og trenger ikke så tykk penis inni seg for å kjenne det, mens andre har født barn og er vide og krever ekstra tykkelse for å ha det godt.

Lengden er ikke så viktig har jeg inntrykk av, men hvis penisen er for kort kan jo enkelte stillinger være vanskelig å utføre. Det samme forøvrig om den er for lang, for da skjer det lett at den "bunner" jenten, noe som kan være kjempevondt! Så som svar til overskriften: Nei, livmoren skal IKKE stimuleres!!

Igjen må vi ikke være alt for påståelige og si at sånn er det. Noen liker altså lange peniser som dulter bort i livmoren hver gang han støter redskapen i "bånn", mens andre ikke kan fordra det.

Samleie er en kombinasjon av friksjon og fantasi. Det gjelder for begge kjønn hvis de ønsker seg orgasme, og det gjør nå en gang de fleste. Her spiller penis og skjeden roller, de skal matche til hverandre i en kombinasajon med fantasier. Er skjeden for vid og penis for liten kan det bli problemer med friksjonen. Da må man ty til fantasiene for å få hjelp.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett så fryktelig mange peniser. Men...finns det særlig mange tykke korte peniser?

Og ja, personlig liker jeg en stor lang tykk en. Er opphissende å se på, og deiligere ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Nå har ikke jeg sett så fryktelig mange peniser. Men...finns det særlig mange tykke korte peniser?

Og ja, personlig liker jeg en stor lang tykk en. Er opphissende å se på, og deiligere ellers også.

Det kan jeg dessverre ikke svare deg på, men som så mange ganger tidligere kan det nevnes at gjennomsnittslengden av en skikkelig erigert penis er ca. 15-16 cm. Er penis innenfor 12 til 20 cm. så er den normal.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Nå har ikke jeg sett så fryktelig mange peniser. Men...finns det særlig mange tykke korte peniser?

Og ja, personlig liker jeg en stor lang tykk en. Er opphissende å se på, og deiligere ellers også.

Det kan jeg dessverre ikke svare deg på, men som så mange ganger tidligere kan det nevnes at gjennomsnittslengden av en skikkelig erigert penis er ca. 15-16 cm. Er penis innenfor 12 til 20 cm. så er den normal.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...