Gå til innhold

Vekt med identitetstproblemer


Kengu

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjøkkenvekt av merket Soehnle. Denne har plutselig begynt å oppføre seg merkelig. I forrige uke begynte den å oppgi vekt i pounds (lb og oz) helt uten noen som helst grunn. Har endevendt vekten for å se om jeg kunne finne en bryter av noe slag, men finner ingen.

Det er utrolig tungvint å måtte logge seg på PC'n hver gang noe skal veies. Som det er nå må jeg jo konvertere alt siden lb og oz sier meg omtrent -SÅ- mye. Kan selvfølgelig lære meg enhetene, men det optimale ville jo være å få vekta normal igjen. Ble så irritert isted at jeg slang hele tingen i gulvet slik at den gikk litt fra hverandre, men det hjalp ikke!!! Satte densammen igjen og nå virker den like fint. God kvalitet på den ihvertfall :-)

Noen som har opplevd noe lignende? Er ikke dette litt merkelig?

Oppgitt nå,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke merket sånt på noen vekt, men andre elektroniske apparater kan oppføre seg rart. Videospilleren min hadde hatt menyer på engelsk i flere år, før den plutselig begynte med italiensk. Jeg tok det opp med selgeren, og fikk den over på svensk tekst. Faxmaskinen på jobb har også plutselig skiftet språk, og datoen er endret til en eller annen gang i 91.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å bytte batteri?

Prøvde å bytte batteri, men ingen bedring dessverre. Det var nesten så den fikk seg en ny tur på gulvet, stakkar. Det må nok en shrink til ser det ut som. Skjønt, kanskje jeg like gjerne tar pengene det koster og kjøper en ny???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å bytte batteri, men ingen bedring dessverre. Det var nesten så den fikk seg en ny tur på gulvet, stakkar. Det må nok en shrink til ser det ut som. Skjønt, kanskje jeg like gjerne tar pengene det koster og kjøper en ny???

Du har ikke bruksanvisningen da? Må jo gå an å endre vekt-enhetene på den! Kontakt evt. selger eller importør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...