Gå til innhold

Jokes


Gjest Joika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jokes? Mener du vitser?

Av og til ser engelske ord i norske setninger bare fullstendig malplasserte ut..

"Hei, har du phone numberet til Per?" "Nei, beklager, jeg forgot to skrive det ned"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokes? Mener du vitser?

Av og til ser engelske ord i norske setninger bare fullstendig malplasserte ut..

"Hei, har du phone numberet til Per?" "Nei, beklager, jeg forgot to skrive det ned"

Sånn som dette?

Innlegget skrevet av citoyen i Åpent forum

12/9-2002 klokken 19:03

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Åååhh.. flashback!

----

hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som dette?

Innlegget skrevet av citoyen i Åpent forum

12/9-2002 klokken 19:03

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Åååhh.. flashback!

----

hmm...

Jeg skrev da "av og til"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev da "av og til"? :)

*smiler litt i skjegget*

Joda. Av og til men ikke når du gjør det? :o)

...det var liksom så "rakke ned på" tone. Hvis du ikke hadde noen linker kunne du da vel bare latt være å svare. Ikke er du noe bedre selv heller. Da blir det jo litt dumt.

mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*smiler litt i skjegget*

Joda. Av og til men ikke når du gjør det? :o)

...det var liksom så "rakke ned på" tone. Hvis du ikke hadde noen linker kunne du da vel bare latt være å svare. Ikke er du noe bedre selv heller. Da blir det jo litt dumt.

mener

Syntes eksempelet mitt var litt morsomt, jeg. Var det ikke vitser du så etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokes? Mener du vitser?

Av og til ser engelske ord i norske setninger bare fullstendig malplasserte ut..

"Hei, har du phone numberet til Per?" "Nei, beklager, jeg forgot to skrive det ned"

Så du det intervjuet som Baard Tufte Johansen hadde av en av gutta i Aqua? Danskene er ofte helt ekstreme med å putte engelske ord inn i dagligtalen, og Tufte hadde et fantastisk morsomt intervju på kvasi-dansk ispedd masse engelske ord! *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...