Gå til innhold

vonde netter

Anbefalte innlegg

Treng aa skriva av meg litt!

Eg er i Soer-Amerika no, bur her for aa studere spansk. Det er veldig spanande, og det gaar fint! -I alle fall om dagen. Men nettene...

Eg vart voldtatt i januar i aar. Men eg har vore flink til aa undertrykkja alt det vonde, og begynte ikkje aa bearbeide foer i sommar. Saa alle desse vonde tankane og kjenslene var vanskelege nok aa ha med seg i sekken. Noko som gjorde det enda verre, var at like foer eg reiste, fekk eg vita at ex-kjaerasten min har voldtatt ei jente. Det er mange aar sidan, foer eg traff han. Men det var saa ekkelt!! Eg har -heilt fram til no- vore veldig knytta til han, sjoelv om det vart slutt for over eit aar sidan. Og daa eg fekk vita det, vart det saa stor paakjenning i tillegg til alt det andre. Naar han kunne, saa kan alle....

Saa nettene er fulle av mareritt. Eg droeymer om menn som eg kjenner, og det viser seg i draumen at dei er overgriparar. Og eg vaknar opp, livredd -aa,nei, han og! Og saa tek det lang tid aa roe seg ned. Og saa faar eg daarleg samvit - at eg kunne droeyma slik om den og den. (Heldigvis faar dei ikkje vita det - men det plagar meg veldig likevel - som om eg har gjort dei noko). Det er saa mange slike netter, og eg er mykje redd.

Vil eg nokongong klare aa kvitte meg med denne kjensla av at kven som helst kan gjere det? Med fornuften min veit eg at ikkje alle er slik, men kjenslene mine er ikkje einige.

Ja, ja - det var godt aa faa det litt ut i alle fall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72160-vonde-netter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare lyst å sende deg en klem...

Vet du..alle er ikkje sånn. Alle er ikkje istand til å begå overgrep. Det er egentlig bare en liten prosent, men dessverre gjør de seg veldig bemerket og skaper veldig stor skadevirkning (de skulle bare visst..)

Eg hadde en periode da alle minnene kom tilbake, der eg var sint på alle gutter og skjelte ut mine guttevenner, fordi de nok òg kunne være istand til noe slikt.. det er de ikke...

Håper du får se at det finnes mange som ikkje er slik! Det finnes greie mannfolk der ute!!

Klemz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72160-vonde-netter/#findComment-353074
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...