Gå til innhold

Nokia mobiltelefon å anbefale?


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Så har min Nokia 3310 smelt i asfalten, og er totalt uhelbrederlig. Må ha ny i morgen!

Jeg er litt hypp på den snacksye Nokia 8310, eller kanskje 6510...

Hvilken mobiltelefon vil dere anbefale? Hvorfor - og hva koster den uten abbonement?

Mange svar hadde vært fint! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest turbolator

Nokia 8310 vil jeg ikke anbefale, fordi det er noe med lyden når den piper og ringer som er helt uutholdelig..det er som om du kjenner at det vibrerer langt inni hjernebarken.. bortsett fra det, så er den jo snaxy nok..

jeg ville anbefalt Nokia 3410. goille go telefon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokia 8310 vil jeg ikke anbefale, fordi det er noe med lyden når den piper og ringer som er helt uutholdelig..det er som om du kjenner at det vibrerer langt inni hjernebarken.. bortsett fra det, så er den jo snaxy nok..

jeg ville anbefalt Nokia 3410. goille go telefon

Hmmm. Kommer ikke det an på hvilken ringelyd man velger?

Er alle lydene så skingrende?

Akkurat den jeg syns er så fin... Men takk for tipset, da skal jeg sjekke ringetonen før jeg evt kjøper den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turbolator

Hmmm. Kommer ikke det an på hvilken ringelyd man velger?

Er alle lydene så skingrende?

Akkurat den jeg syns er så fin... Men takk for tipset, da skal jeg sjekke ringetonen før jeg evt kjøper den.

ja alle, også lyden når man får sms. (men kan jo hende det er jeg som er ekstra ømfintlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3 Nokiatelefoner, 8110 (tror jeg det var) 7110 og 3110, og har vært sånn halvfornøyd. De to siste tålte ikke et smell i bakken.

Så nå har jeg kommet til at det er tid for forandring - min neste telefon blir en Ericson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest papirtiger

Har 8310, og størrelsen er det eneste fine med den.

Velg Ericsson!! T68 er kjempefin.

Ellers så har samsung er kul ny telefon. Spreke farger og dødsrå lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 8310, og størrelsen er det eneste fine med den.

Velg Ericsson!! T68 er kjempefin.

Ellers så har samsung er kul ny telefon. Spreke farger og dødsrå lyd.

Kan de mobilene du nevner (Ericsson og Samsung) motta sms som normalt? Hva med bildemeldinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Kan de mobilene du nevner (Ericsson og Samsung) motta sms som normalt? Hva med bildemeldinger?

Selvfølgelig. Ericsson er mye bedre, t68 har jo faktisk farger.

Nokia suger. Programfeil og tåler ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3 Nokiatelefoner, 8110 (tror jeg det var) 7110 og 3110, og har vært sånn halvfornøyd. De to siste tålte ikke et smell i bakken.

Så nå har jeg kommet til at det er tid for forandring - min neste telefon blir en Ericson.

Jasså?

Hva slags Ericsson da?

Egentlig litt kult å ha noe ikke andre har, selv om jeg har vært så naiv og sett på alle andre mobilmerker som harry. Jeg skal slutte med det nå.

Vil ha en mobil med mye minne & bra design. Derfor syns jeg at 8310 er fantastisk lekker, så fin at jeg kan holde den i handa hele tiden, og kysse den innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså?

Hva slags Ericsson da?

Egentlig litt kult å ha noe ikke andre har, selv om jeg har vært så naiv og sett på alle andre mobilmerker som harry. Jeg skal slutte med det nå.

Vil ha en mobil med mye minne & bra design. Derfor syns jeg at 8310 er fantastisk lekker, så fin at jeg kan holde den i handa hele tiden, og kysse den innimellom.

Hvilken? Nei, DET har jeg ikke bestemt meg for enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Jasså?

Hva slags Ericsson da?

Egentlig litt kult å ha noe ikke andre har, selv om jeg har vært så naiv og sett på alle andre mobilmerker som harry. Jeg skal slutte med det nå.

Vil ha en mobil med mye minne & bra design. Derfor syns jeg at 8310 er fantastisk lekker, så fin at jeg kan holde den i handa hele tiden, og kysse den innimellom.

T68i. Dyr okey.

Men egentlig har ikke jeg særlig peiling på mobiltelefoner, vet bare at 8310 ikke er å anbefale.

Har hatt så mye trøbbel med den, mens kjæresten med Ericsson ikke har noe problemer..

Gå til en mobilforretning med flinke folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja alle, også lyden når man får sms. (men kan jo hende det er jeg som er ekstra ømfintlig)

Vi er godt fornøyd med 3410 og 6310 i jobbsammenheng. Spesielt 3410 tåler å være litt ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig. Ericsson er mye bedre, t68 har jo faktisk farger.

Nokia suger. Programfeil og tåler ingenting.

Interessant!

Kanskje Nokia rett og slett er for fjortiser.

Skal sjekke ut mer om Ericsson!

Hva koster den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Interessant!

Kanskje Nokia rett og slett er for fjortiser.

Skal sjekke ut mer om Ericsson!

Hva koster den da?

Kvalitet koster ;)

Neida...vet egentlig ikke så mye om priser. 2000-3000 kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig nøgd med min 6310. På jobben har vi prøvd både Ericsson og Siemens, men det har vore så mykje trøbbel med dei at alle no er tilbake i Nokialand.

Min gamle 6110 er forresten framleis i bruk, og funkar som f.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig nøgd med min 6310. På jobben har vi prøvd både Ericsson og Siemens, men det har vore så mykje trøbbel med dei at alle no er tilbake i Nokialand.

Min gamle 6110 er forresten framleis i bruk, og funkar som f.

selge til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selge til meg?

6310 eller 6110?

6110'en overtok eksen for to-tre år sidan, og 6310'en har eg faktisk bruk for sjølv... :-)

Eg har forresten ein defekt 7110 også. DEN kan du få kjøpe! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...