anelia Skrevet 20. oktober 2000 Skrevet 20. oktober 2000 Stemmer det at man bør ta pauser i p- pille- bruken for å sikre at fertiliteten holder seg på topp.Hører så mange forskjellige syn på dette. Jeg er 23 år, har gått på p- piller i snart 7 år og har hatt en pause på et halvt år for 5-6 år siden. Jeg vil jo gjerne ha barn, bare ikke riktig ennå. Kan legge til at jeg går på trinordiol p- piller. Mvh. 0 Siter
Gjest nei!! Skrevet 20. oktober 2000 Skrevet 20. oktober 2000 Nei, alle legene jeg har snakket med sier dette ikke stemmer; tvert imot anbefales det absolutt ikke å ha pauser i pillebruken, da bivirkningene stort sett kommer like etter man begynner på pillene, enten første gang eller etter en pause. Legg inn spørsmålet ditt på gynekologi-forum, og spør doktor Moen der! 0 Siter
Pål Sand, almenlege Skrevet 22. oktober 2000 Skrevet 22. oktober 2000 Kjære anelia. Vi er vel nå av den oppfatningen at du ikke behøver å ta noe opphold i medisineringen. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Paal Sand,lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.