Gå til innhold

Spraystart den 16.


bermel

Anbefalte innlegg

Er det noen som skal starte med spray omtrent likt med meg?

Jeg er "førstegangssprayer" og er veldig spent på hva som venter!! Selv om jeg har fått masse veldig fin info her inne, kribler det mer nå som det nærmer seg oppstart, selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det nærmer seg nå... Blir godt å komme igang, ikke sant?

Mitt første sniff resulterte i gråt (ler av det nå...) Fikk følelsen av at jeg ville springe hjem til mamma og få trøst ;-) Samboer mente kanskje det var litt tidlig med bivirkninger 2 sekunder etter første sniff *ler*

Like greit at du setter igang nå så du får vært med på den blå bølgen her inne nå ;-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det nærmer seg nå... Blir godt å komme igang, ikke sant?

Mitt første sniff resulterte i gråt (ler av det nå...) Fikk følelsen av at jeg ville springe hjem til mamma og få trøst ;-) Samboer mente kanskje det var litt tidlig med bivirkninger 2 sekunder etter første sniff *ler*

Like greit at du setter igang nå så du får vært med på den blå bølgen her inne nå ;-)

Klem fra

Må ta første sniff mens jeg er på møte med sjefen min jeg... Men siden vi jobber i omsorgssektoren tåler hun vel noen tårer viss jeg og får en reaksjon etter første sniff...

Satser på to blå, ja- og sambo. er overbevist om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alice in Wonderland

Hei,starter med spray den 22. så det er jo ganske likt i løypa. Det er mitt 4. forsøk, kan ikkje la være å bli med på den blå bølga her inne. Så det er berre å håpe for oss alle i høst. Har denne gangen gått til refleksolog, og satser på at det gjer susen, har i hvert fall blitt betre i rygg/nakke og mensblødningene har forandra seg, syklusen er også blitt kortere. Dvs alltid to dager før forventa.

Mange andre med positive resultater har visst tatt slik behandling, TK som venter trillinger f.eks.

Vi får følge med kvarandre,det blir spennande! Lykke til!

Alice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...