Gå til innhold

ER DETTE ET VIRUS?


Gjest jaho

Anbefalte innlegg

Jeg var på yahoo-mail og prøve og sende en mail,men meldingen ble ikke sendt.Den beskjeden jeg fikk så slik ut:

*Dessverre oppsto det et problem:

Det oppstod et problem da vi prøvde å sende meldingen din. Dette er sannsynligvis et midlertidig problem, som vil løse seg selv innen 10 minutter. Vennligst prøv igjen senere.

Vi beklager bryderiet.

Takk.

Din beskjed har not blitt sendt.*

_______________________

Dette ser det jo ut som det er en drittunge som har skrevet,derfor tenkte jeg på virus.........

Har aldri fått denne meldingen når mailene av en eller annen grunn ikke har blitt sendt,derfor lurer jeg?

Vet også at det er noen unger her som kan ha gått inn på noe virusbefengt.

Har noen her peiling på dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det tviler jeg sterkt på. Antakeligvis hadde den bare problemer med mail-serveren sin.

Norsken kan nok komme av at en eller annen gal amerikaner på yahoo har brukt et automatisk oversettelsesprogram for å lage meldingen.

Men du har da et oppdatert antivirusprogram du som alle andre vettuge mennesker? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tviler jeg sterkt på. Antakeligvis hadde den bare problemer med mail-serveren sin.

Norsken kan nok komme av at en eller annen gal amerikaner på yahoo har brukt et automatisk oversettelsesprogram for å lage meldingen.

Men du har da et oppdatert antivirusprogram du som alle andre vettuge mennesker? :-)

Hmmmmm....ja men fakta er at jeg har alltid fått en helt annen melding før når mailene ikke har blitt sendt,dette var helt annerledels.Har flere fått samme meldingen her nå i det siste,akkurat likt det jeg fikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm....ja men fakta er at jeg har alltid fått en helt annen melding før når mailene ikke har blitt sendt,dette var helt annerledels.Har flere fått samme meldingen her nå i det siste,akkurat likt det jeg fikk?

Siden du får beskjeden på en webside ligger sansynligvis problemet hos Yahoo.

Prøv å send dem en mail! (fra en annen konto kanskje, dersom den ikke virker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...