Gå til innhold

små dyr på flatbrødet


Doris

Anbefalte innlegg

Da jeg koste meg med lapskaus i kveld spiste jeg flatbrød til. Har hatt en flatbrødpakke liggende i skapet en stund nå, åpnet (uten plastpose på) i 5-6 måneder eller noe... Og i kveld oppdaget jeg til min store forskrekkelse at det kravlet små, nesten gjennomsiktige dyr på flatbrødet!!1 :o( Jeg oppdaget det ikke før jeg hadde spist 4 flatbrød allerede... Og da jeg tittet i flatbrødpakken så jeg ennå flere dyr...

ÆSJ!!! Kommer det dyr av flatbrødet hvis det står i åpen pakke litt lenge? Eller må jeg tømme skapet mitt og se om det kan være andre plasser de kommer fra? Jeg tok en rask titt men så ikke disse dyrene andre plasser enn på flatbrødet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh...iiii...ææææ...Dette er grusomt ekkelt. En venninne på jobben kjøpte frø-knekkebrød på Seven-Eleven til frokost på jobb. Etter å ha smurt på oppdaget hun at det krøp rundt på tallerkenen...Masse svarte fluer!! Hele pakken var full av dem, og den kom rett fra butikken. Jeg holdt på å brekke meg da jeg så det.

Hun ringte butikken, som lovte å trekke tilbake alt de hadde av den typen knekkebrød, men samme ettermiddag sjekket hun, og de sto der fortsatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små dyr er innmari glade i melvarer og sånt som står litt åpent i kjøkkenskap.

Havregryn, hvetemel og sukker er digg å velte seg i og legge egg i...

Ikke alltid det hjelper å vaske heller.

Nå har jeg dynka kjøkkenskapet med salmiakk for 3. gang og nå har jeg visst tatt knekken på krypa.

Det verste er at de finnes bare der jeg har sølt mel o.l., så det gjelder å holde pakkene godt lukket hvis ikke du ønsker tilskudd av proteiner i maten.

Bòn apetit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...iiii...ææææ...Dette er grusomt ekkelt. En venninne på jobben kjøpte frø-knekkebrød på Seven-Eleven til frokost på jobb. Etter å ha smurt på oppdaget hun at det krøp rundt på tallerkenen...Masse svarte fluer!! Hele pakken var full av dem, og den kom rett fra butikken. Jeg holdt på å brekke meg da jeg så det.

Hun ringte butikken, som lovte å trekke tilbake alt de hadde av den typen knekkebrød, men samme ettermiddag sjekket hun, og de sto der fortsatt!!

Sjekker alltid ketsjupflaska når jeg er ute å spiser,skru av korken og se under lokket,det er mange resturanter som etterfyller flaskene,fant engang hvite mark i lokket på en flaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker alltid ketsjupflaska når jeg er ute å spiser,skru av korken og se under lokket,det er mange resturanter som etterfyller flaskene,fant engang hvite mark i lokket på en flaske.

MMMMGGFFF!!

*Aldri spise ketchup ute mer...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker alltid ketsjupflaska når jeg er ute å spiser,skru av korken og se under lokket,det er mange resturanter som etterfyller flaskene,fant engang hvite mark i lokket på en flaske.

Nå skal ikke jeg ta ketchup ute mer. Vær du sikker. Æsj og pføy!

DET skulle du faktisk meldt til næringsmiddelkontrollen.'

Gjør det neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekker alltid ketsjupflaska når jeg er ute å spiser,skru av korken og se under lokket,det er mange resturanter som etterfyller flaskene,fant engang hvite mark i lokket på en flaske.

*Kun bruke engangspakninger med ketchup ute*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...