Gå til innhold

Når olabuksa er blitt altfor stor!


Gjest Praktiske damer?

Anbefalte innlegg

Gjest Praktiske damer?

Er det noen her som har peil på det jeg lurer på, tro?

Jeg kjøpte en dongeribukse i sommer, og da jeg kjøpte den passet den perfekt. Men jeg visste at hjeg antakelig kom til å gå ned noen kilo.

Har gått ned 4 kg siden den tid, og nå er den frmdeles ok på lårene, men altfor stor i livet! Bruker belte, men det er på en måte litt for mye dongeri, slik at overflødig stoff ligger og bulker seg.

Betyr dette at denne buksa rett og slett er blitt så stor i livet at den må legges vekk, eller finnes det muligheter for å sy den inn.

For fy så ubehagelig å gå med overflødige stoff-bulker i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jojo-slanker'n

Min erfaring er at den buksa er veldig kjekk å ha når du om en stund har lagt på deg de 4 kiloene igjen. Derfor havner slike bukser alltid nederst i bunken hos meg, frem til de passer igjen - dessverre.

Men det er meg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at den buksa er veldig kjekk å ha når du om en stund har lagt på deg de 4 kiloene igjen. Derfor havner slike bukser alltid nederst i bunken hos meg, frem til de passer igjen - dessverre.

Men det er meg da...

Det er bare det at neste gang en bukse blir passelig, er fasongen feil. Hos meg er den da passelig i livet, men en halv meter for vid i lårene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...