Gå til innhold

Mullah Krekar til Norge?


mrxx

Anbefalte innlegg

Ja det synes jeg var ett godt forslag. Det var jaggu på tide. Nå har vi jo så mange av kameratene hans her, så nå kan de slå seg sammen og krige herfra. Men myndighetenes beskyttende arm, så de kan være i fred, når de planlegger neste trekk. Vi har jo ett par som er eksperter på flykapring fra før, så dette må bli ei bra gruppe.

Nå må vi stå sammen og gi litt ekstra, gi den stakkars mannen ett flott sted å bo. Han har sikkert ikke bodd noe særlig bra i det siste. I tillegg må vi gi han en skikkelig honorar pr. måned så han har til bolig, mat, biler og bevæpning. Han må jo kunne beskytte seg.

Så må vi stille opp med skikkelig vakthold til minst 25000 pr. døgn......eller mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"oops" leste vg nå.

Gode nyheter vare skjelden lenge:)

Det kan hende amerika vil ha en prat med han.Er vi heldige kan vi sende han dit.hehe

Nei.jeg har ikke ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden broren hans og kameraten hans bor rett opp i gata burde jeg kanskje vente et massivt attakk fra USA? Det er jo ikke akkurat drømmesituasjonen.

Nå synes jeg du burde stikke av. Plutselig har du ham på døra, kanskje om natta...... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg du burde stikke av. Plutselig har du ham på døra, kanskje om natta...... ;o)

Men jeg slipper jo å være redd for Taliban da. Det er jo en fordel det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...