Gjest nedtur Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Høsten 97 gikk jeg på en kjempesmell og fikk etterhvert Cipramil av legen min. Brukte de i 2 år før jeg følte at ting var på plass og sluttet da vi hadde lyst å prøve å bli gravid. Har klart meg mer eller mindre bra siden da, fått to barn (yngste er 6 mnd, jeg ammer ikke lenger) og holdt hodet over vannet. Klarer dog ikke å gå tilbake til min gamle jobb som lærer, angsten melder seg bare jeg tenker tanken på å søke en stilling. Nå er ting derimot blitt verre. Jeg kjenner igjen symptomene og ønsker å slippe møtet med de mørke hulla igjen. De eldste barna har vel heller ikke lyst til å se mamma i "koma" igjen. Mye prat for å komme frem til spørsmålet: Siden jeg kjenner igjen symptoma og legen har en uendelig lang venteliste... Kan jeg bare starte på pillene jeg har igjen etter sist gang? Starte med en halv og øke etterhvert til en hel? Og så bestille time hos legen slik at jeg kan få ny resept etterhvert? På forhånd takk for svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little Madam Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Kan du ikke ringe til legen din? Selv om legen har en lang venteliste så kan du vel prate med sekretæren i det minste..? Du kan vel legge problemstillingen fram...Og hvis ikke du får en time snart så kan sikker sekretæren prate med legen din for å "klarere" oppstart av medisinen.. Ville tro at det ikke er noe i veien for å starte på medisinen men det er vel kanskje greiest å gjøre det i samråd med legen. Ønsker deg god bedring :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calóni Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Dette er vel hva man kan kalle behov for en 'akutt time', så da kommer du vel utenom ventelisten til legen din? Ikke begynn på medisiner uten å ha forhørt deg med lege først iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.