Gå til innhold

Hvordan sletter jeg mine spor på arbeidspcn?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Det lurer jeg på. Nå er det ikke nettavisen og slike ting jeg vil ha bort. Men dol, hotmail og mingle.

Trodde jeg hadde fjerna alt med å gå på tools og internettopteions og slette historie og temp internettfiler. Men det virket vist ikke, for nå når jeg skrev i doktoronline, kom den opp av seg selv på adressefeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg må bare få si at jeg er sjokkert over at du DOL'er i arbeidstiden - uhørt !!!

Ja ikke sant:D Men det er ikke så mye annet å gjøre enn å surfe.

Kunne kanskje ha lest litt teori men.....usj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg må bare få si at jeg er sjokkert over at du DOL'er i arbeidstiden - uhørt !!!

Ja uhørt erdet.

Nå hører jeg sjefen...

*retter opp internettsiget i kroppen og lukker vinduer, tar papir og skrur på travelhet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...