Gå til innhold

Your browser does not support Java...


Gjest Kengun

Anbefalte innlegg

Your browser does not support Java... - Hvordan stiller jeg inn browseren til å støtte Java? Jeg har lett i "Alternativer for internett" - "Avansert" - men det funker ikke :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har WinXP og MSIE 6.0

Windows XP kommer ikke med Java som standard, men såvidt jeg har fått med meg skal det være innkorporert i den nye Service Pack 1 som er kommet. Gå inn på Windows Update så finner du den. Når du laster ned, pass på at du har lisenskoden til XP tilgjengelig, for den må du taste inn under installasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Windows XP kommer ikke med Java som standard, men såvidt jeg har fått med meg skal det være innkorporert i den nye Service Pack 1 som er kommet. Gå inn på Windows Update så finner du den. Når du laster ned, pass på at du har lisenskoden til XP tilgjengelig, for den må du taste inn under installasjonen.

132 mb, ja. Håper du ikke har lisenskode som starter med FCKGW BHQQ2 da går det ikke så bra, din lille pirat !

Det kan også omgås, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Windows XP kommer ikke med Java som standard, men såvidt jeg har fått med meg skal det være innkorporert i den nye Service Pack 1 som er kommet. Gå inn på Windows Update så finner du den. Når du laster ned, pass på at du har lisenskoden til XP tilgjengelig, for den må du taste inn under installasjonen.

Ikke kjør krackprogrammet etter oppgradering, da funker ikke windows update på internett lenger. Ny lur ide fra MS. Men det kan omgås det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

132 mb, ja. Håper du ikke har lisenskode som starter med FCKGW BHQQ2 da går det ikke så bra, din lille pirat !

Det kan også omgås, selvsagt.

Den beste måten å omgå hele driten på er selvsagt å installere Windows 2000 istedet. Men jeg går ut fra at det ikke var et alternativ.

Enda et tips forresten: Du kan laste ned Opera (http://www.opera.com) med Java og bruke den i stedet for (eller i tillegg til) Internet Explorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Den beste måten å omgå hele driten på er selvsagt å installere Windows 2000 istedet. Men jeg går ut fra at det ikke var et alternativ.

Enda et tips forresten: Du kan laste ned Opera (http://www.opera.com) med Java og bruke den i stedet for (eller i tillegg til) Internet Explorer.

Jeg måtte bruke Opera for å bruke skandiabanken, sertifikatene funka ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Den beste måten å omgå hele driten på er selvsagt å installere Windows 2000 istedet. Men jeg går ut fra at det ikke var et alternativ.

Enda et tips forresten: Du kan laste ned Opera (http://www.opera.com) med Java og bruke den i stedet for (eller i tillegg til) Internet Explorer.

Det jeg gjør nå er å bruke en unik orginal ms kode som jeg har et lite lager av og insatllere på nytt, voila !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bruke Opera for å bruke skandiabanken, sertifikatene funka ikke.

Hos DnB derimot er man nødt til å bruke IE, siden de bruker MS Java istedetfor vanlig standard Java. Det er det eneste jeg bruker IE til. Bank skulle de hatt. (DnB altså.. og egentlig MS også for å ha kokt opp ideen med en egen, proprietær Java-variant)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bruke Opera for å bruke skandiabanken, sertifikatene funka ikke.

Hos meg var det omvendt :-)

Måtte bruke IE istedet for opera fordi jeg fikk problemer med opera og skandiabanken.

Gav seg forsåvidt da jeg lastet sertifikatene ned på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg var det omvendt :-)

Måtte bruke IE istedet for opera fordi jeg fikk problemer med opera og skandiabanken.

Gav seg forsåvidt da jeg lastet sertifikatene ned på nytt.

Jeg hadde forsåvidt ikke innstallert sp1 enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hos meg var det omvendt :-)

Måtte bruke IE istedet for opera fordi jeg fikk problemer med opera og skandiabanken.

Gav seg forsåvidt da jeg lastet sertifikatene ned på nytt.

Skadiabanken : må du taste inn et ekstra passord heretter ? Først et sikkerhetspassord og så personnummer og så pinkode ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skadiabanken : må du taste inn et ekstra passord heretter ? Først et sikkerhetspassord og så personnummer og så pinkode ?

Hvis du bruker opera vil opera selv be om et passord for at du skal kunne bruke sertifikatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...