Gå til innhold

FU: Hva skal jeg gjøre i helgen?


MsSophie

Anbefalte innlegg

Fredag og endelig helg!

Jeg har barnefri - hva skal jeg finne på?

Rent bortsett fra en middagsinvitasjon i kveld som akkurat tikket inn på mobilen, så er jeg fullstendig tom for ideer.

Tips mottas med stor takk!

skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Kremt*, hvem skal du spise middag med? Kan det utvikle seg til en totalopplevelse, hm...?

Ellers er påfyll av kunst / kultur helt passe på barnløse overskuddsdager - samt fyll m/venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på pub med noen venninner og kos deg.

....det er jo egentlig sånn standard "fri-helg-syssel", problemet er at jeg er alene om å ha barnefri denne helgen (blant alenmødrene), de andre venninnen er veldig gift, har veldig mann, veldig barn og går veldig sjeldent ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....det er jo egentlig sånn standard "fri-helg-syssel", problemet er at jeg er alene om å ha barnefri denne helgen (blant alenmødrene), de andre venninnen er veldig gift, har veldig mann, veldig barn og går veldig sjeldent ut.....

Lei deg noen skikkelig sentimentale filmer f.eks Flaskeposten og kjøp masse digg og brus. Eller lei alle Gudfarenfilmene, helst på DVD og kos deg hjemme.

Ellers kan du jo ta en ringe runde blandt gifte venninner. Det kunne jo hende de kunne tenke seg ut en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med en tur på kino eller en tur i skog og mark?

Eller rett og slett gå en tur i parken og sparke duer.

;o)

Kino er en selvfølge, det tar jeg på søndag.

Sparke duer i parken høres morsomt ut!

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kremt*, hvem skal du spise middag med? Kan det utvikle seg til en totalopplevelse, hm...?

Ellers er påfyll av kunst / kultur helt passe på barnløse overskuddsdager - samt fyll m/venner.

...middagen er hos en av alenemødrene som ikke hadde fri, så noen totalopplevelse tror jeg neppe det blir, hvertfall ikke med det du hadde i tankene, som jeg antar er det samme som jeg har i tankene - når vi snakker om totalopplevelse;-)

Kunst, kultur og fyll er en fin måte å lade batterien på.

Jeg skal sjekke ut konserttilbudet i avisa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...middagen er hos en av alenemødrene som ikke hadde fri, så noen totalopplevelse tror jeg neppe det blir, hvertfall ikke med det du hadde i tankene, som jeg antar er det samme som jeg har i tankene - når vi snakker om totalopplevelse;-)

Kunst, kultur og fyll er en fin måte å lade batterien på.

Jeg skal sjekke ut konserttilbudet i avisa!

Vi tenker forbløffende likt ;)

Ei god helg uansett til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bedre måte å tibringe barnefri dag på enn denne:

Sov leeeeeeeeengeee. Tass rundt i bare nettoen eller i nattdrakt eller morgenkåpe, om det er å foretrekke til du ikke gidder lenger.

Gå en lang tur og bare nyt stillheten. Eventuelt gå i butikker og shoppe uten unger hengende rundt bena. Eller begge deler.

Før middag:

Ta et laaaaaaangt, deilig bad. Kjøp noen gode oljer som gjør at vannet lukter og føles deilig. Demp belysningen. Ta med ei god bok og les denne til lyden av favoritt musikken. Nipp til drikke av ønsket art. Ligg i badekaret til vannet er kaldt, og du ser ut som en rosa sviske.

Ta den tida du trenger til å sminke deg, fikse hår og prøve ut hvilke klær du skal ha på deg. La deg bli vartet opp under middagen. Ikke tilby deg å vaske opp etterpå (om det er hjemme hos noen du spiser)...

Koooooos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med en hytter tur..ingen ting er så bra som en tur i naturen:O)

Hyttetur er topp, men det har jeg vært på i hele sommer;-)

Dessuten så er ALLTID foreldrene mine der, og akkurat denne helgen tror jeg ikke jeg orker det altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bedre måte å tibringe barnefri dag på enn denne:

Sov leeeeeeeeengeee. Tass rundt i bare nettoen eller i nattdrakt eller morgenkåpe, om det er å foretrekke til du ikke gidder lenger.

Gå en lang tur og bare nyt stillheten. Eventuelt gå i butikker og shoppe uten unger hengende rundt bena. Eller begge deler.

Før middag:

Ta et laaaaaaangt, deilig bad. Kjøp noen gode oljer som gjør at vannet lukter og føles deilig. Demp belysningen. Ta med ei god bok og les denne til lyden av favoritt musikken. Nipp til drikke av ønsket art. Ligg i badekaret til vannet er kaldt, og du ser ut som en rosa sviske.

Ta den tida du trenger til å sminke deg, fikse hår og prøve ut hvilke klær du skal ha på deg. La deg bli vartet opp under middagen. Ikke tilby deg å vaske opp etterpå (om det er hjemme hos noen du spiser)...

Koooooos deg.

Jeg skal sove lenge, og jeg tar meg nok en shopping tur i morgen. Det andre får jeg vente med til jeg skaffer meg et badekar;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbe skal jeg, og pleie feberen som nå ser ut til å ha gitt slipp på meg.

Du får drekke litt for meg også, samt ikke gjøre noe jeg ville ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe skal jeg, og pleie feberen som nå ser ut til å ha gitt slipp på meg.

Du får drekke litt for meg også, samt ikke gjøre noe jeg ville ha gjort.

Jeg må først vite hva du ville gjort som jeg ikke burde gjøre.....?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...