Gå til innhold

FU: Hva er din favorittvin?


kie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg drikker mest rødvin. Her er noen gode: Black Opal, Clos de Torribas, Torres Coronas, Marques de Monistrol...

De koster rundt hundrelappen eller litt mindre.

En god hvitvin: Domaine du Tariquet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker mest rødvin. Her er noen gode: Black Opal, Clos de Torribas, Torres Coronas, Marques de Monistrol...

De koster rundt hundrelappen eller litt mindre.

En god hvitvin: Domaine du Tariquet

Si meg, har du lest i prislista fra Vinmonopolet? Hvordan kan noen mennesker gå rundt og huske på slikt? :-)

Jeg er helt håpløs når det gjelder navn, titler (på bøker filmer osv.) o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drakk forresten en jævla god argentinsk rødvin en gang. Den var enorm, og smakte egentlig ikke vin.

Hadde en gammel vinkjenner jeg kjenner, som har brukt mange timer på å lære meg om vinens gleder, samt gitt meg flere meget gode tips oppigjennom, hørt meg nå, så hadde han gjemt seg i skam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....liker ikke vin, hverken rød eller vin!

Rnt bortsett fra det, så elsker jeg å leke vinekspert på fest. Roterer på glasset, snuser kun med det ene neseboret. Tar en slurk som jeg ruller rundt i munne, spytter elegant ut mens jeg lirer ut av meg noe om en utsøkt vin med et lite snev av eiesmak, sommerdag og duggvått gress og en anelse kanel og gammel sigar i ettersmaken.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...