Gå til innhold

FU: Er det for tidlig å starte helga nå?


Streken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er aldri for tidlig å starte helgen med mindre det er mandag.

Mandagen er jo en av de 7 STORE festdagene i uka!! Si meg, er du blitt religiøs på dine gamle dager?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagen er jo en av de 7 STORE festdagene i uka!! Si meg, er du blitt religiøs på dine gamle dager?!?

Du sier noe, men jeg er mer klar for torsdag, fredag og lørdag.

Når det gjelder når på døgnet man skal starte - en dag man likevel skal på fest - så vil jeg si at alt etter at man har stått opp er godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe, men jeg er mer klar for torsdag, fredag og lørdag.

Når det gjelder når på døgnet man skal starte - en dag man likevel skal på fest - så vil jeg si at alt etter at man har stått opp er godkjent.

Tok en time fri fra jobb så jeg kunne starte tidsnok!! Viktig å prioritere riktig i disse tider - eller så får man jo så øra flagrer... Spesielt her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en time fri fra jobb så jeg kunne starte tidsnok!! Viktig å prioritere riktig i disse tider - eller så får man jo så øra flagrer... Spesielt her! :-)

Selv er jeg skremmende edru i dag, men grunnet feber i noen dager så passet det ganske utmerket å få vakter denne helgen, slik at jeg holder meg unna djevelens munnvann. Samt sparer penger.

Kommer sterkere tilbake neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg skremmende edru i dag, men grunnet feber i noen dager så passet det ganske utmerket å få vakter denne helgen, slik at jeg holder meg unna djevelens munnvann. Samt sparer penger.

Kommer sterkere tilbake neste helg :)

Kroppsvarm konjakk jager det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppsvarm konjakk jager det meste...

Jeg begynte med det forrige lørdag - før frokost. Ca 4 drinker.

Det kurerte enhvert snev av bakrus, og jeg holdt løpet via fotballkamp, forspiel, fest og alt!

Det finnes ikke noe som kurerer bakrus bedre enn noen cognac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...