Gå til innhold

Kopiere bilder over på CD


Gjest Blanko

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter her å skal fylle en CD med feriebilder, men jeg får det ikke til! Har gjort det en gang før, men da hadde jeg bare bestemt meg for at jeg skulle få det til før jeg ga meg. Nå har jeg glemt hva jeg gjorde og har slett ikke så god tålmodighet!

Noen glupe hoder her???????

Brukte Nero sist og det var jo så kjempe lett når jeg først fikk det til - men jeg er nok æresmeldem i Korttidsminne foreningen!!!!!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først åpner du nero, så velger du "wizard" - "compile new cd" - "data cd" "new cd" (eller "continue with an existing" .. hvis du har en du har begynt på fra før og ikke "lukket")

Så trykker du "finish".

Deretter skal du ende opp med to forskjellige "deler" på skjermen, en som heter "iso1" og en som heter "file browser"

"file browseren" er oversikten over filene på datamaskinen din. Bla deg frem til dit bildene ligger.

Dra bildene over fra "file browseren" til "iso1"

Når du er ferdig trykker du på "burn" knappen. Ser ut som en cd med en rød hånd og en rød durt på. Denne blir synlig når du trykker på "iso1"-ruten.

Velg "burn".

Så skulle det være i boks.

NB: dersom du ønsker å fortsette på denne cd'en ved senere anledninger bør du sjekke "file" - "compilation info" - "multisession" og sjekk at den står på "start multisession disk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...