memme Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei! Jeg er ei jente på 22 år, har en del allergier. For 2-3 uker siden brukte jeg Veet hårfjerningsskum for første gang, også under armen. Jeg fulgte bruksanvisningen til punkt og prikke, men i etterkant har der kommet en del kuler i armhulene (hadde bare utslett til å begynne med, det ble etterhvert til en del kuler.) De er ganske ømme, og jeg prøver å få dem bort ved hjelp av Pyrisept og salve. Men det går ikke... Noen som vet hva dette kan være og hvordan jeg får dem bort? Er jeg allergisk mot hårfjerningsskum? Hadde en liknende episode for noen år siden, da hadde jeg prøvd å få bort bikinilinja med Veet krem, og måtte til legen så hun kunne skjære hull på kulen... Au! Fikk ikke beskjed om å holde meg unna slike midler, så...Forsvinner de av seg selv, eller MÅ jeg til legen? Det er vondt! Hadde satt kjempepris på svar... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72326-kuler-under-armen-veetskum/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.