Gå til innhold

Gjett hvem som....


Wulfi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å!!!Det har jeg alltid hatt lyst på. Det - eller gammel jeep. En kjærste hadde jeep fra militæret (utrangert, såkalt) en gang, og det var gøy. Vi kjørte nedover fra fjelltur med utslått hår og shorts, mens DEN kolonnen ekte militærjeeper strevde seg oppover, fulle av veldig varme herrer, yess! Hvorfor har du fått deg lastebil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Skal du på kjøretur med hestene? Har du begge enda forresten?

Har begge to ennå ,men Sherdil reiser 1 November. Da skal ha til sin nye eier. Gleder meg :-)

Skal ikke på kjøretur med dem ,men skal bruke skapet som stall når vi får det av selve bilen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å!!!Det har jeg alltid hatt lyst på. Det - eller gammel jeep. En kjærste hadde jeep fra militæret (utrangert, såkalt) en gang, og det var gøy. Vi kjørte nedover fra fjelltur med utslått hår og shorts, mens DEN kolonnen ekte militærjeeper strevde seg oppover, fulle av veldig varme herrer, yess! Hvorfor har du fått deg lastebil??

He,he...Høres ut som dere koste der ja :-)

Jeg har kjøpt denne lastebilen fordi jeg skal ta av selve skapet og bruke det som stall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora de har rett når hun sier at du er harry!

Men nå har jeg jo møtt deg og forsto selvsagt det med en gang der du sto med munnen full av snus, tygde skrå, og rulla en rullings med en hånd mens du shotta innpå rein himert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blir det ikke kaldt?

He,he...Høres ut som dere koste der ja :-)

Jeg har kjøpt denne lastebilen fordi jeg skal ta av selve skapet og bruke det som stall :-)

Så lurt! Jeg skal kjøpe meg hest igjen en vakker dag, men må jo ha stall også. Hvor mye kommer herligheten til å koste, sånn totalt?

Og blir det ikke kaldt på vinter'n?

Er det god plass?

Er det en trailer du har kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora de har rett når hun sier at du er harry!

Men nå har jeg jo møtt deg og forsto selvsagt det med en gang der du sto med munnen full av snus, tygde skrå, og rulla en rullings med en hånd mens du shotta innpå rein himert! :)

*LOLOLOL*

SÅ ille var det ikke. Riktignok har jeg "lastebilvom", men snus og sånn er ikke helt meg dah...*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt! Jeg skal kjøpe meg hest igjen en vakker dag, men må jo ha stall også. Hvor mye kommer herligheten til å koste, sånn totalt?

Og blir det ikke kaldt på vinter'n?

Er det god plass?

Er det en trailer du har kjøpt?

Vi betalte 6500 for den bilen.(en Volvo F7 ,89 mod) Egentlig var det en annen som sku gi 10.000 for den,men han dukka aldri opp ,så da fikk vi den :-)))

Skapet er stort nok til 2 bokser ,en i hver ende liksom.(men jeg skal bare ha en)

Heldigvis så er det milde vintrer her på vestlandet så det går bra. Der hestene mine står foreløbig ,er det et par hester som har hatt lastebilskap-stall i flere år ,og det funker helt fint. Jeg har ei Tinkerhoppe ,som er en hardfør rase ,og klarer seg fint om vinteren. (Får pels som en moskus !!!) He,he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOLOLOL*

SÅ ille var det ikke. Riktignok har jeg "lastebilvom", men snus og sånn er ikke helt meg dah...*ler*

Ok, da.. Mulig jeg legger på en smule, men litt svinn må man gjøre regning med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psss...hun har t-skjorte med flammer!

Jeg har t-shorte med Satyricon, samt AC/DC, Metallica, Slayer, og diverse annet...

Kanskje jeg og din datter hadde vært det ultimate par? Njæ... kanskje ikke.. jeg hadde vel vært mer hos svigermor og sett på gudfaren enn jeg var hjemme med kjerring og unger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har t-shorte med Satyricon, samt AC/DC, Metallica, Slayer, og diverse annet...

Kanskje jeg og din datter hadde vært det ultimate par? Njæ... kanskje ikke.. jeg hadde vel vært mer hos svigermor og sett på gudfaren enn jeg var hjemme med kjerring og unger :)

*Knegg*

Ikke så _helt_ usannsynlig det der, tross alt har vi et mer nyansert syn på hestens bruksegenskaper enn ulvungen.

Hadde vanvittig lyst til å kjøpe t-skjorte med en viss plante på da jeg var i Oslo, men så skal jeg liksom være rollemodell for 13 åringen da...*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Knegg*

Ikke så _helt_ usannsynlig det der, tross alt har vi et mer nyansert syn på hestens bruksegenskaper enn ulvungen.

Hadde vanvittig lyst til å kjøpe t-skjorte med en viss plante på da jeg var i Oslo, men så skal jeg liksom være rollemodell for 13 åringen da...*sukk*

Det hadde jo vært det ultimate.

Slakta hesten til wulfi, lagt hodet på stuebordet for stemningens skyld, og spist oss mette på din datters hest mens vi drakk øl og så på Don! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært det ultimate.

Slakta hesten til wulfi, lagt hodet på stuebordet for stemningens skyld, og spist oss mette på din datters hest mens vi drakk øl og så på Don! :)

Da gjenstår det bare en heftig satsen på oddsen om hvorvidt vi blir ulvemat eller ikke. ;-)

Har sett en sone 1 film i kveld for første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjenstår det bare en heftig satsen på oddsen om hvorvidt vi blir ulvemat eller ikke. ;-)

Har sett en sone 1 film i kveld for første gang!

Høres bra ut! Har noen sånne jeg også!

Reservoir Dogs og Mulholland Drive er vel på Sone 1.

Like greit det om man kan klare seg uten tekst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...