Gå til innhold

Jeg knuste flaska.....*hulk*


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

I forkjølelseståka her en dag kom jeg til å knuse flaska med min yndlingsparfyme. Den gikk i gulvet i med et brak og spredte sin nydelige duft ut i rommet. Det var så vidt jeg ikke gråt, syk som jeg var....

Gubben spurte om alt som står på den hylla der den stor, måtte stå der. Alltid skal mannfolk komme med slike dumme spørsmål. Klart det må stå der. Hvor skulle det ellers stå?

Så visst noen skal til syden eller Danmark. Vær snill å kjøp en flaske 5th avenue til meg.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoopy_Syttifire

Alltid skal disse mannfolka bry seg :-)

Dakkar deg da !

Kjente du lukta da med den tette nesen din

Ja den lukta kjente jeg selv om desa var dett. Og jeg så de gyldne dråpene forsvinne..*hulker*.

Mamma og søsteren var i Danmark i sommer og det var det eneste jeg ønsket meg . Faen ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid lurt på det der med åffer kvinnfolk _alltid_ har overfylte baderomsskap, med sånt "kvinnfolk-dilldall".. og knapt bruker den fremste 3dje-delen..?

Jaja.. bare en digresjon. Håper noen forbarmer seg over deg!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ups.... jeg trodde det var snakk om en annen flake men dette er jo krise!

Her nede har de den nok sikkert men jeg aner ikke hva den koster her!

Hvor stor er flasken da? Er det eau de parfume eller eau de toilette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Har alltid lurt på det der med åffer kvinnfolk _alltid_ har overfylte baderomsskap, med sånt "kvinnfolk-dilldall".. og knapt bruker den fremste 3dje-delen..?

Jaja.. bare en digresjon. Håper noen forbarmer seg over deg!:-)

Enig :-) knapt 1,5% av det er identifiserbart for oss mannfolk. Ved badeinnreding har det aldri vært lurt å ha skap over servanten de går i knas om de treffes av en stor glassflaske. Bytte servant er faktisk ikke så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...