Gå til innhold

FU: Hva er den kuleste musikken du vet om?


Gjest sussi

Anbefalte innlegg

Heisann :-)

Jeg holder på med å laste ned musikk og trenger tips til hva som er digg musikk. Jeg er så godt som altetende når det gjelder hva jeg hører på, men det må være noe som er av _litt_ nyere dato.......

Så spørsmålet er i grunnen. Hva er din favoritt sang, og hvem synger den?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Ani DiFranco, det er god musikk når en surfer på nettet om kvelden og er litt sånn småtrøtt.

Fikk denne på mail i dag: Rally: Ditt Jävla Luder.

Den ga meg en god latter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* Jeg har svart deg på forum for alternativ medisin..

hehe, jeg reagerte på at jeg måtte hake av "svar fra legen" da jeg skulle sende innlegget. At det ikke ringte en bjelle *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg reagerte på at jeg måtte hake av "svar fra legen" da jeg skulle sende innlegget. At det ikke ringte en bjelle *lol*

Ikke så farlig, musikk kan jovære bra medisin av og til! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har du faktisk rett i. Det er jo alternativ medisin det :-)

Mvh

For meg er musikk som medisin, akkurat nå går det på de siste 2 års spanske "landeplager" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...