Gå til innhold

Alle kloke hoder ( f.eks birdie) - hjelp!!


Gjest Liza i London

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Hva heter Pappa på russisk?

Dette er et seriøst, eksistensiellt spørsmål....og jeg tror ingen her i huset får sove før det er besvart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hva du kan:-)) папа

Hehe, du fikk opp sånne ting du også, ja. Men ordboka funker i hvertfall!

Det går bare ikke ann å kopiere inn ordet, for det er noen merkelige tegn disse jævla russerne bruker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt uerstattelig!!!

Men jeg komme ikke inn der...kan det skyldes selskapspromille????

Nei, det kan skylles at disse jævla russerne har noen merkelig tegn.

Men du kommer inn på den ordboklinken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Nei, det kan skylles at disse jævla russerne har noen merkelig tegn.

Men du kommer inn på den ordboklinken?

Klarte det nå!

men hvordan oversetter man disse merkelige bokstavene til noe som kan tilnørmet uttales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte det nå!

men hvordan oversetter man disse merkelige bokstavene til noe som kan tilnørmet uttales?

Det var det jeg håpet at du skulle klare på egenhånd, for jeg må innrømme at det der sa meg jæææævla lite...

Det er vel sånn de skriver der nede, men da forstår jeg ikke helt poenget med den ordboka..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du fikk opp sånne ting du også, ja. Men ordboka funker i hvertfall!

Det går bare ikke ann å kopiere inn ordet, for det er noen merkelige tegn disse jævla russerne bruker! :)

Utrolig hva men får med seg her inne på morgenen:-)) Burde sove og slappe av på slike morgener men nei da, jobbe, ordne å stå på, ellers blir det ingen ferie:-(

Ennå godt at været holder seg, satt på terassen med Jegermester over midnatt:-)) Har det vært en stille natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Det var det jeg håpet at du skulle klare på egenhånd, for jeg må innrømme at det der sa meg jæææævla lite...

Det er vel sånn de skriver der nede, men da forstår jeg ikke helt poenget med den ordboka..:)

Nei, ikke jeg heller!

På den annen side...akkurat nå skjønner jeg ikke poenget med noe i det hele tatt!

Kanskje det er best å legge seg men det fortsatt er en anelse natt?

Hva gjør du oppe nå, forresten???

*bekymret for ungdommen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig hva men får med seg her inne på morgenen:-)) Burde sove og slappe av på slike morgener men nei da, jobbe, ordne å stå på, ellers blir det ingen ferie:-(

Ennå godt at været holder seg, satt på terassen med Jegermester over midnatt:-)) Har det vært en stille natt?

Ja, veldig stille, og nå kommer snart avløseren sånn at jeg kan stikke hjem og krype til køys! :)

Det har blitt kaldt om natta, og nå er det knapt 10 grader her.

Men da sover man hvertfall bedre enn om det er 30 varme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke jeg heller!

På den annen side...akkurat nå skjønner jeg ikke poenget med noe i det hele tatt!

Kanskje det er best å legge seg men det fortsatt er en anelse natt?

Hva gjør du oppe nå, forresten???

*bekymret for ungdommen*

Jeg er på jobb, og nå skal jeg dra om få minutter :)

Men du... disse russerne bruker sikkert rare tegn, på lik linje med kinamennene, og da er det ikke lett, tror jeg.

Så legg deg, sov, og spør birdie i morgen, selv om jeg tviler på at hun er sååå klok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Jeg er på jobb, og nå skal jeg dra om få minutter :)

Men du... disse russerne bruker sikkert rare tegn, på lik linje med kinamennene, og da er det ikke lett, tror jeg.

Så legg deg, sov, og spør birdie i morgen, selv om jeg tviler på at hun er sååå klok :)

Det var godt å høre!!

At du jobber altså...ikke fester som oss gamlinger

Sov godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig stille, og nå kommer snart avløseren sånn at jeg kan stikke hjem og krype til køys! :)

Det har blitt kaldt om natta, og nå er det knapt 10 grader her.

Men da sover man hvertfall bedre enn om det er 30 varme :)

Jeg liker nå varmen jeg, søker ned til den så fort gradestokken nærmer seg 0 :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...