Gå til innhold

sinnsykt vondt i ryggen


sjakktrekk

Anbefalte innlegg

I går skulle jeg bære en kommode, og så knakk det i ryggen... Det gjør veldig vondt nederst på venstre side.

Noen som vet hva jeg kan gjøre - bortsett fra å spise smertestillende tabletter?

Jeg har opplevd dette før, og vet at det går over etter en stund, men er det noe jeg kan gjøre nå for at det skal bli fort bra?

Trening eller ligge stille til det går over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til legen og få resept må noe muskelavslappende (og evt betennelsesdempende), så går det raskere over.

Ryggvondt går stort sett ikke forterer over av å være i ro, men det er skjelden man orker noe annet.

Men legen har mye fint på resept, av muskelavslappende, betennelsesdempende og smertestillende, avhengeig av hva som er galt.

Kjøp smertestillende salve på apoteket, det virker lokalt og du slipper å dope hele deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke til å spøke med, vær varsom fremover, går det ikke fort over eller blir værre, oppsøk en lege eller sykehus. Får du problem med å lense er det fare på ferde. Prolappsen kan være vanskelig å se på bilder. Erfaringer fra en slektning som fikk senskader av det. OBS: dette er ikke et fagråd fra lege Ikke drøy med å oppsøke hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med 3 200 mg Ibux 3 ganger om dagen og ikke legg deg i senga. Ikke overanstreng deg.

Det er bedre å spise smertestillende og leve normalt enn å legge seg ned.

1 Somadril og 1 Paralgin Forte er også bra men da må du gå til legen å få resept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...