Spenning Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 Har høstet en tredjedel av treet med en høyde på 3 meter, 25 kg. plommer, ser ut til å være drøyt 50 kilo igjen. Noe blir gitt bort Noe får naboer plukke. Har selv plukket de øverste grenene så de ikke ryker under klatring. Trenger tilbredelsesråd, blir for mye å spise, liker ikke hermetiske. Noen som har et smart, godt råd? Typer pai eller lignende. Herlig å ha kjølerom nå på høsten så holder de seg litt utover. 0 Siter
punkyB Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 Hva om du får adressen min så kan du bli kvitt noen !!?? *S* Du kan lage plommevin/brennevin - plommesyltetøy - plommesaft. Du kan ta med noen på jobben. 0 Siter
Spenning Skrevet 14. september 2002 Forfatter Skrevet 14. september 2002 Hva om du får adressen min så kan du bli kvitt noen !!?? *S* Du kan lage plommevin/brennevin - plommesyltetøy - plommesaft. Du kan ta med noen på jobben. Setter ei kasse ved trafikklyset, der dere slapp meg av den gangen *Lol*:-) 0 Siter
Maya Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 Hei! Jeg spurte om akkurat det samme for et par dager siden, og her er svarene jeg fikk: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1343056 Så nå har jeg laget både det ene og det andre ) Hilsen Maya 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.