Gå til innhold

Musa opererer på egenhånd


punkyB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hadde det trøblet med Logiteckmusa her også, da jeg la inn programmet på den.

Du må antaglig inn i programmet å gjøre nye valg?

Det er 1000 forskjellige innstillinger man kan justere - så jeg har ikke klart/giddet å finne ut av det enda.

Det er en bærbar med touchpad - så holder jeg fingra over - hvilket jeg ofte gjør så trykker den av seg selv.

Jeg finner vel ut av det etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det har hendt den ikke har hørt på meg ......

Ja disse assosiasjonene .... jeg har vært i databransjen i 15 år, og enda er vi ikke ferdige med det der. Særlig muserensesettet vi solgte var populære julegaver til kvinnelige venner. Men muserensevæske og musebørster og muserensepinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er for følsom. Det kan du stille på.

Jepp - det er det jeg har mistanke om - men jeg har ikke klart å finne det riktige enda .... er jo 1000 ting å stille på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...