Gå til innhold

ønsker meg hvite tenner-bleking?!


Gjest humediguletanna

Anbefalte innlegg

Gjest humediguletanna

jeg har så lyst på hvite tenner!det er jo ingen tannkremer eller lignende som hjelper mot dette,det er bare noe reklamen sier...det tror jeg ihvertfall inntil det motsatte er bevist.så,jeg har tenkt litt på bleking av tennene...noen som har gjort det?må du ha veldig gule tenner for å gjøre det?jeg har ganske gule,men de er ikke missfarget av røyk,te eller noe sånt..vet ikke hvorfor de er det.har spist en del snop oppover,kanskje det er litt av grunnen. og så har jeg noen hvite flekker på framtennene,dette ser ganske stygt ut. dessuten viser det gule ekstra godt da.

vet noen om noe som jeg kan kjøpe som de VET at virker,eller er bleking det sikreste alternativet her?hvilke skader gjør bleking?blir tennene svakere?må jeg bleke det om igjen, eller holder de seg sånn for alltid liksom? hvor dyrt er det? er det bare noen spes.tannleger som gjør dette eller de fleste?

takk for svar.håper spes. på svar fra de som har erfaring med dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

av en eller annnen grunn så har eg noen gule striper på fortennenene oppe. de kommer ike av kaffe eller røyk og eg har hatt det siden barndommen.

tanlegen har gjort utallige ting for at tannene skal se penere ut (det er ikke SÅ gale da, mangen som ikke ser det) men iallefall så har det ike funket.

eg har aldri giddet å kjølpe sånne super tannkremer siden eg tror ikke det spor på de.

nå har det kommet en ny metode som eg er nr 4 på min tanklinikk som får behandlingen.(ikke test person altså) den består av at du tar et avtrykk av tennene som blir sendt inn til en tantekkniker så lager han en skinne av den som du siden får tilbake. denne skinnen fyller du men litt blekemiddel som du får hos tannlegen hver kveld og går med i en time til du er fornøyd med resultatet. eg har kommet til min fjerde kveld, kan ikke akkurat si at eg har merket noe forsjell enda, men søsteren min sier at hun ser litt forsjell.

det er veldig vanskelig for tanlegen min å si nøykatig hvor lang tid det tar før tennene er fine igjen, alt fra tre dager til to uker fikk hum vite på kurset, så hun er også veldig spent.

du kan jo prøve demme metoden, den skal visst også funke på blå tenner, men best resultat fikk de på gule. hvor mye behandlingen koster vet eg ikke, er 18 så eg får den gratis enda. siden du går med skiven ("gebisset") hjemme så trenger du jo bare en tanlege time der du tar avbitt, en der du får skiven og blir forklart hvordan du skal bruke den og gjærne en til oppfølging dersom tanlegen din vil se resultatet.

denne behandligen skader ikke emaljen;-)

btq: eg har også hørt at du kan gni tennene inn med sitron, men det er jo et kjerringråd, tror ikke at det er dokumentert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rembrandt tannkrem virker! Og det er ikke bare noe reklamen sier.

Du kjøper den for rett over hundrelappen på Vita, og etter få dager ser du forskjell. Den bleker opp mot 2 nyanser, tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...