Gå til innhold

Hva vurderer en snobb etter?


Gjest lurerfælt

Anbefalte innlegg

Gjest lurerfælt

hva du jobber med?

Hvilken bil du kjører?

Hva du tjener?

Hvem du er sammen med?

Hva slags venner du har?

Hvordan andre ser ut?

Måler penhet på andre/venner?

Andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er en snobb en som føler seg hevet over andre, enten materielt eller mentalt. Eller begge deler.

Snobbete folk holder jeg meg langt unna.

Jeg misforsto innlegget ditt. Det passet bedre til innlegget under ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snobben vurderer alt og alle etter status og det engelske uttrykket appearance, m.a.o. det å ta seg ut i ethvert henseende.

mvh

Du kan komme ut av skapet nå, Hyacinth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken adresse du har! POSTNUMMERET, min venn, det er svært svært viktig for en snobb.

Du kan ikke akkurat vente å bli godtatt av snobben hvis du bor på Grorud i Oslo 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser det er mange innlegg her om hvor forferdelige snobber er, og at de bare er opptatt av utseende og penger.

Vel, folk som kun er opptatt av utseende er enten svært unge, dumme og/eller overflatiske.

Folk som er opptatt av penger er gnitne.

En snobb er et menneske som setter pris på de finere nytelser, og grøsser ved tanke på å utsette seg selv for annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er mange innlegg her om hvor forferdelige snobber er, og at de bare er opptatt av utseende og penger.

Vel, folk som kun er opptatt av utseende er enten svært unge, dumme og/eller overflatiske.

Folk som er opptatt av penger er gnitne.

En snobb er et menneske som setter pris på de finere nytelser, og grøsser ved tanke på å utsette seg selv for annet.

Exactly!

Potetchips og brus er ikke noe for våre ganer...

*Grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exactly!

Potetchips og brus er ikke noe for våre ganer...

*Grøss*

Det verste med tennissokker er ikke fargene, men at det er klump på hver side foran. Sånt er ubehagelig. Fargene er bare prikken over i-en.

Sånn er det med det meste som er "harry", det er dårlig kvalitet, ubehagelig og slitsomt. Men heldigvis tilgjengelig, billig og lite krevende - derav utbredelse og popularitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med tennissokker er ikke fargene, men at det er klump på hver side foran. Sånt er ubehagelig. Fargene er bare prikken over i-en.

Sånn er det med det meste som er "harry", det er dårlig kvalitet, ubehagelig og slitsomt. Men heldigvis tilgjengelig, billig og lite krevende - derav utbredelse og popularitet.

Det er tre klumper, avil. Seks til sammen. Hah!

*durer inn på Mingle for å være slitsom og ubehafelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...