Gå til innhold

HYPPIG VANNLATING OG BLOD I SÆD

Anbefalte innlegg

DOTCOM1365380378

HAR I NOEN DAGER HATT VELDIG HYPPIG VANNLATING, KANSKJE OPPTIL EN GANG I TIMEN! DET KOMMER GANSKE SÅ BRÅTT PÅ HVER GANG, OG JEG KLARER IKKE Å HOLDE IGJEN SÅ VELDIG LENGE. DET KOMMER IKKE SÅ MYE URIN UT PR. GANG. . . I TILLEGG TIL DETTE OPPDAGET JEG TIL MIN STORE FORSKREKKELSE EN LITEN BLODFLEKK I SÆDEN... HVA ER DETTE SYMPTOMER PÅ, OG BØR JEG UNDERSØKES AV LEGE ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72418-hyppig-vannlating-og-blod-i-s%C3%A6d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Urinveisinfeksjon! Kom deg til legen. Ta med urinprøve hjemmefra, eller tiss i et prøveglass på legens toalett. Så vil de ta en test av urinen.

Mere skal ikke til for å få konstatert urinveisinfeksjoner.

Hvorfor er gutter og menn så vanvittig redde for å pelle seg til legen???

Urinveisinfeksjon! Kom deg til legen. Ta med urinprøve hjemmefra, eller tiss i et prøveglass på legens toalett. Så vil de ta en test av urinen.

Mere skal ikke til for å få konstatert urinveisinfeksjoner.

Hvorfor er gutter og menn så vanvittig redde for å pelle seg til legen???

Jeg vet ikke med andre, men med understellsproblemer hadde i det minste jeg løpt raskt til legen.

Derfor man bare må svare frekt på sånne spørsmål.

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Ut i fra beskrivelsen tenker jeg at du kan ha en infeksjon i urinen din. Mitt råd er at du oppsøker lege for en snarlig vurdering.

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...