Gå til innhold

NSFB


SierDuDet

Anbefalte innlegg

NSfuckingsB suger noe så innihelvete at man kan få angst.

I går tok jeg toget. I dag tidlig tok jeg også toget. I ettermiddag skulle jeg ta taget. Men tror dere toget gikk i ettermiddag?

Nei.

Hvorfor gikk det ikke? Jo, alle tog er innstilt mellom Spikkestad og Oslo, helt til i morgen.

Sto det noe om dette på toget i går? Nei. I dag tidlig? Nei. Får man opplyst noe som fuckings helst på www.trafikanten.no, eller når man ringer dem? Nei.

Står det noe på togstasjonene? Nei.

Først 5 min etter at toget skulle gått roper en jævel opp meldingen på den lille og noe bortgjemte togstasjonen jeg sto på, og ba oss gå til nærmeste bussholdeplass.

Denne var selvsagt langt unna, og etter 10 min, allerede 20 min forsinket kommer en buss som var satt inn for toget.

Er det ingen som kan skifte ut hele dette fuckings NSB styre? Andre land med langt mer avansert tog og t-banesystem enn Norge klarer å få toget til å gå i rute - ekstrem rute - hele døgnet. Men klarer NSB det i dette lille fillelandet? Nei, det gjør de selvsagt ikke.

Jeg rakk jobben fordi jeg snabbet en taxi etter å ha sitti på en buss og humpet, men dette er ikke bra.

Ikke engang noen ekstremt snertne legger i miniskjørt, som også bannet over NSBs elendiget, hjalp på humøret.

Disse snerte leggene var for øvrig ikke så snerte likevel når dama hadde snudd seg, og da kommer vi til sakens kjerne. Burde noen fortalt denne dama at hun ikke burde stå med ryggen til folk og på den måten lure dem til å sikle når de ikke ville siklet om hun hadde stått med fronten til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    22

  • birdie

    4

  • spirito

    4

  • punkyB

    2

Mest aktive i denne tråden

Har du enda ikke fått igjen lappen??

Jo, men nå har jeg ikke bil.

Toget går stort sett greit, sånn om man gjør regning med litt svinn, men når NSB vet at de skal stenge en så traffikert rute som denne, en hel helg pga annleggsarbeid, så burde de klare å opplyse om dette.

Om ikke annet med plakater på stasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men nå har jeg ikke bil.

Toget går stort sett greit, sånn om man gjør regning med litt svinn, men når NSB vet at de skal stenge en så traffikert rute som denne, en hel helg pga annleggsarbeid, så burde de klare å opplyse om dette.

Om ikke annet med plakater på stasjonene.

Det er jeg veldig enig med deg i. Glad jeg sjeldent er avhengig av kollektivtrafikk/tog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg veldig enig med deg i. Glad jeg sjeldent er avhengig av kollektivtrafikk/tog.

Jeg er ganske fornøyd, men problemene er informasjon, samt hvis man er så uheldig at man må ta toget i rushtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste du ikke at NSB står for Noe Sen Bestandig? Men i dette tilfelle var det visst ikke bare noe...

Nope, hele helgen.

Og jaggu har de ikke leid inn tjukt av vektere på store togstasjoner for å geleide folkemengdene som ikke vet hva de skal gjøre.

Men plakater for å opplyse på forhånd, det blir for mye for dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, man har da bodd i Moss :P Har kjoert det toget maaange ganger. Du maa ta Kongsbergtoget vettu ;-)

Hvis jeg går på i Asker så tar jeg hvilket som helst tog, men jeg går ofte på fra en litt mer lokal stasjon, og da kan jeg ikke ta det toget :)

Men det toget jeg pleier å ta er moss toget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe - eg veit hvilken liten stasjon du snakker om...har tatt toget derfra ein del ganger i "fjern" fortid...:) og den er jaggu liten, ja - og ekstremt lokal utseendemessig.. å stå der og kukkelure og få den beskjeden ropt opp trur eg så gjerne på at utløser ein smule aggresjon.

du har min dypeste medfølelse!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe - eg veit hvilken liten stasjon du snakker om...har tatt toget derfra ein del ganger i "fjern" fortid...:) og den er jaggu liten, ja - og ekstremt lokal utseendemessig.. å stå der og kukkelure og få den beskjeden ropt opp trur eg så gjerne på at utløser ein smule aggresjon.

du har min dypeste medfølelse!

:)

Ja, det stemmer det. Du har stått der i ny og ne :)

Hehe, stasjonen har for øvrig ikke forandret deg siden den gang du stod der, og heller ikke siden den gang våre besteforeldre sto der...

...men det gjelder vel for øvrig hele NSfB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var galt med leggene hennes bakfra, da?

*holder seg til temaet*

Legene hennes sett bakfra var jo helt enorme.

Bena hennes var helt syke...

Men så snudde hun seg, og det var ikke det at hun ikke var pen, for det var hun på veldig mange måter, men hun var jo over 30...

*rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legene hennes sett bakfra var jo helt enorme.

Bena hennes var helt syke...

Men så snudde hun seg, og det var ikke det at hun ikke var pen, for det var hun på veldig mange måter, men hun var jo over 30...

*rister på hodet*

Å faen. Nei, da er det jo ikke noe å diskutere, en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å faen. Nei, da er det jo ikke noe å diskutere, en gang.

:)

Neida, hun viste seg å være litt eldre enn som så. Rundt 40, tenker jeg.

Problemet var at jeg trodde hun var 17, og fantasiene bare rant i grus når hun snudde seg, mens jeg egentlig bare burde forandret litt på fantasiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Neida, hun viste seg å være litt eldre enn som så. Rundt 40, tenker jeg.

Problemet var at jeg trodde hun var 17, og fantasiene bare rant i grus når hun snudde seg, mens jeg egentlig bare burde forandret litt på fantasiene :)

Hehe, panikkalder snart? *lol* trøst deg med at det sikkert var moden frukt med mengder av erfaring og saftig innhold:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, panikkalder snart? *lol* trøst deg med at det sikkert var moden frukt med mengder av erfaring og saftig innhold:-)

Det var det, og egentlig bør man vel være imponert over at en dame på 40+ kan ha beina til en 16 åring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...