Gå til innhold

Sitter alle og ser på


Nyco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

RBK - VIF tikker i bakgrunn her.

Og det gjør det nok på mange andre skjermer rundt om i landet.

RBK leder 1 - 0.

Å faen...hadde ikke fått med meg det jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RBK - VIF tikker i bakgrunn her.

Og det gjør det nok på mange andre skjermer rundt om i landet.

RBK leder 1 - 0.

Jeg har fått forbud mot å se på RBK kamper. Hver gang jeg ser en RBK kamp taper de :-(

Jeg vil se, men tør ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått forbud mot å se på RBK kamper. Hver gang jeg ser en RBK kamp taper de :-(

Jeg vil se, men tør ikke.

1 - 1 ble det.

VIF scoret heeeeeelt på tampen :)))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 - 1 ble det.

VIF scoret heeeeeelt på tampen :)))))))))))

Og godt var det... Men no byrjar eg bli litt lei av 1-poengskampar frå Rekdal & co. Det får vera grenser for uflaks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og godt var det... Men no byrjar eg bli litt lei av 1-poengskampar frå Rekdal & co. Det får vera grenser for uflaks!

VIF er og blir midt på tabellen i år, så jeg ser ikke på det som noen stor krise på tampen av denne sesongen.

Det som var fint her er at de røvet RBK for 2 poeng, og det kan hjelpe Lyn (ikke det at jeg er noen Lyn-fan, men det hadde vært greit om RBK røyk på tampen av sesongen).

Får håpe de slår Stabæk denne helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIF er og blir midt på tabellen i år, så jeg ser ikke på det som noen stor krise på tampen av denne sesongen.

Det som var fint her er at de røvet RBK for 2 poeng, og det kan hjelpe Lyn (ikke det at jeg er noen Lyn-fan, men det hadde vært greit om RBK røyk på tampen av sesongen).

Får håpe de slår Stabæk denne helgen!

Fy skam seg for noen tåpelige uttalelser.

RBK vinner serien, det må de for å opprettholde ro og orden i mitt lille univers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy skam seg for noen tåpelige uttalelser.

RBK vinner serien, det må de for å opprettholde ro og orden i mitt lille univers.

Så lenge Frisk Asker vinner hockey ligaen, samt pokalen (for 2. år på rad), så gir jeg egentlig faen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...