Gå til innhold

Positivt fra trygdekontoret


Gjest ashml

Anbefalte innlegg

Har vært 50% ufør i mange år. Plagene har blitt verre, og nå orket jeg ikke jobbe mer (revmatiker). Legen syntes ikke jeg var syk nok for sykmelding nå, men gikk likevel motvillig med på å sykmelde meg. Betingelsen var å søke full uføretrygd.

Etter kort ventetid kom svaret fra TK som øker uføregraden til 100%. Jeg er altså syk nok for dem. Ingen ytterligere innkallinger til andre leger eller nye behandlingsopplegg.

Glad for at søknaden ble innvilget!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk min erfaring også - at Trygdekontoret er mer hensynsfull enn legen.

Min lege er veldig streng, og et par ganger har faktisk Trygdekontoret 'reddet' meg.

Jeg klager fælt på leger og helsevesen ellers, men jeg skryter også når det er grunn til det. Trygdekontret er den eneste instansen som har behandlet meg på noe som føles en human måte. Har helt sluppet å føle meg nedverdiget og mistrodd, noe som dessverre min egen lege (eks-lege nå) har vært ekspert på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...