Gå til innhold

Norton Personal Firewall HJELP!!!


Amiga

Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd i flere dager uten å komme inn på forskjellige sider hvor jeg trenger passord (hotmail, passport, personlige sider etc.)fant jeg ut at jeg skulle sjekke NPF. Jeg kommer ikke inn i programmet, jordkloden er også forsvunnet fra oppgavelinjen. Når jeg prøver å avinnstallere det får jeg denne beskjeden:

A Norton Personal Firewall account with supervisor access must be logged in to uninstall this product. If NPF is not currently running please run it from the Start menu and log in.

Men jeg kommer jo ikke inn i programmet!

Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du får søke på norton, så finner du vel filen til norton personal firewall.

Ligger sikkert i c:\program files.

Dobbeltklikk på program-ikonet i den opprinnelige mappa, så skal du være inne i programmet.

Regner med du har prøvd å starte maskinen på nytt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du får søke på norton, så finner du vel filen til norton personal firewall.

Ligger sikkert i c:\program files.

Dobbeltklikk på program-ikonet i den opprinnelige mappa, så skal du være inne i programmet.

Regner med du har prøvd å starte maskinen på nytt :-)

Jeg finner alt av filer men kommer ikke inn, det skjer ikke noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom det jeg har prøvd på, *sukk* men får samme beskjeden, får ikke avinnstallert.

Men atte...hmmm..

Husker ikke oppsettet her, så jeg vet faktisk ikke.. Glemmer så mye på 14 dager uten maskin...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er liksom det jeg har prøvd på, *sukk* men får samme beskjeden, får ikke avinnstallert.

#jordkloden er også forsvunnet fra oppgavelinjen#

Finner du igjen kloden om du går via Start-knappen nede i v. hjørne da??

Start --> Programs --> Norton Internet Security...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men atte...hmmm..

Husker ikke oppsettet her, så jeg vet faktisk ikke.. Glemmer så mye på 14 dager uten maskin...*s*

Jeg har prøvd alle veier, det vil ikke avinnstalleres eller innstalleres på nytt, får samme beskjed! Grrrr :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#jordkloden er også forsvunnet fra oppgavelinjen#

Finner du igjen kloden om du går via Start-knappen nede i v. hjørne da??

Start --> Programs --> Norton Internet Security...

Jada jeg finner kloden både der og har ikon på skrivebordet, men det skjer ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sikkert restarte for å rydde opp? Ser det er store programmer som følger Norton

Restarte, jo... Men det tar jeg nesten som en selvfølge at hun har gjort...eller..ehh..Amiga, har du restarta maskina???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...