Gå til innhold

FU: Hvilken bil har du?


Reg@l

Anbefalte innlegg

Årsmodell, farge, motor, kjøpt brukt/ny, import? Fortell!

Selv har jeg en hvit 1994 Chrysler Grand Voyager 3,3 SE lux, bensinsluk med avgiftsbaksete. Kjøpt brukt. I tunet finnes også en sølvmetallic 1994 Audi 80 2,0E avant Color Edition som gubben kjøpte ny i desember -94.

Min skal byttes ut, men klarer ikke helt å bestemme meg om jeg vil ha en 92-> Chevrolet Starcraft diesel, en 97-> Chrysler Grand Voyager 2,5 TD SE, en 98-> Audi A6 1,9 TDI avant eller en 97-> BMW 520d touring. De to sistnevnte skal i tillfelle importeres.

Selvsagt kunne man tenke seg andre motoralternativer, en A6 med 2,5 TDI og Quattro eller en BMW 530d hadde ikke vært å forakte hadde det ikke vært for at prisen på en 2-3 år gammel importbil sniker seg tett oppunder halve millionen.

Helvetes drittland!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en 89-modell Ford Orion, lys blå metallic. MED Wunderbaum, grunnet en forferdelig spylukt vi ikke finner årsaken til - av pest og kolera osv.. Dersom det blir slik forespeilet, at vrakpanten skal heves til 10 store neste år, kommer vi til å ha hatt "gratis" bil i to år.

Hvorfor gjør det meg ikke lykkelig?

*sukke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota Corolla 1,3 GLx - 96 mod. Turkis-grønn. 5-dører. Kjøpt brukt for ca 1,5 år siden.

Hvorfor?

Fordi jeg ikke har råd til å tenke kjøreglede fremfor driftssikkerhet!

I mitt neste liv skal jeg derimot ha en Jaguar E-type, eller til nød en Audi TT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ChiengMai

Jeg har en 2001 Ford Focus Collection. Stasjonsvogn. Svart metallic. Kjøpt ny i august i fjor.

Før den hadde jeg en juvelgrønn Ford Puma 1998 som jeg fortsatt savner noe helt forferdelig. Men så får man barn og fornuften må ta over. Fra å ha en svært sjelden bil har jeg nå verdens mest kjøpte TO år på rad. Jau.

Ikke for det Focusen er kjempegod å kjøre, men det blir liksom aldri det samme igjen. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Årsmodell, farge, motor, kjøpt brukt/ny, import? Fortell!"

Jeg har en LASTEBIL ! *stolt*

1989 mod ,hvit med Skude Transport logo på ,kjøpte den brukt før helgen. Den er så søt så :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Årsmodell, farge, motor, kjøpt brukt/ny, import? Fortell!"

Jeg har en LASTEBIL ! *stolt*

1989 mod ,hvit med Skude Transport logo på ,kjøpte den brukt før helgen. Den er så søt så :-)))

*ler høyt og lenge*

Den er sikkert nusselig den. *knegg*

Når skal vi forresten hive innpå fôr i fellesskap igjen? Begynner å bli lenge siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler høyt og lenge*

Den er sikkert nusselig den. *knegg*

Når skal vi forresten hive innpå fôr i fellesskap igjen? Begynner å bli lenge siden nå.

Ja, lastebil-Trollet mitt er skjønneste lastebilen i hele distriktet !!!

Akkurat nå har jeg nettopp spist en STOOOR tallerken med middag ,så nå orker jeg ikke teeenke på mat en gang !!! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wv Caravelle

Årsmodell,1999

farge, milleniums blå

motor, ja si d! *S* jeg vet at d er TDi, men ikke motor str

kjøpt brukt/ny, import? Kjøpt brukt.Vi har hatt den siden januar 2002. beste bilen jeg noen gang har hatt eneste minusen er at d er kobi så d er litt trangt i baksetet, men d er stort nok til ungene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saab 93, 2000 modell, knallblå. Veldig bra bil, og glimrende for småbarnsfamilier pga stort bagasjerom. Kjøpte den ny.

I tillegg har vi en "lille gul" som skal selges. Den er en VW Polo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota Hiace, Turbo Diesel. Kjøpte den helt ny for et år siden (2001-modell). Mørk grønn. Perfekt familiebil. Driftssikker og meget god plass både foran, bak og i bagasjerommet - og ikke minst, bilen er utrolig lettkjørt selv om den er litt stor :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citroen Xsara 2.0 VTS coupe.

Fordi det kort og godt er den morsomste og lekkreste bilen i den klassen. Bilen reflekterer bevissthet rundt god smak.

Det er jo meget man kunne tenke seg, men akk så dyrt det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citroen Xsara 2.0 VTS coupe.

Fordi det kort og godt er den morsomste og lekkreste bilen i den klassen. Bilen reflekterer bevissthet rundt god smak.

Det er jo meget man kunne tenke seg, men akk så dyrt det er...

Citroën? "Reflekterer god smak"? Du er morosam! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...