Gå til innhold

noen som vet....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har enda et stykke å gå, men det går bedre med henne nå enn tidligere :-)

Kan sikkert hilse henne ved anledning.

Hvordan går det med deg, da ?

åja, du må hilse henne fra meg! har tenkt endel på henne- lurt på hvordan hun har det!! selv om hun ikke har det helt bra nå - så er jeg veldig glad for at det går bedre enn tidligere... du må hilse henne fra meg å si at jeg tenker på henne!!! takk~!

med meg, en sang jeg føler meg igjen i:

I wake up in the morning

Put on my face

The one that's gonna get me

Through another day

Doesn't really matter

How I feel inside

'Cause life is like a game sometimes)

.. har hatt det ganske tungt i det siste - men jeg greier meg alltids.. ser slik ut iallefall! iallefall på utsiden! inni er det mer kaos og en veldig mørk følelse.. men som sagt,dette er det ingen som ser så.. kanskje like greit siden jeg bare blir mer utslitt av folk som er bekymret og redde.. skal nok greie meg jeg!! kan vel bare gå en vei nå da.. --> opp!?! :)

skal iallefall gjøre mitt beste ved å fokusere på positive ting!!

hvordan går det med deg da?

lenge siden jeg har pratet med deg!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72452-noen-som-vet/#findComment-355461
Del på andre sider

åja, du må hilse henne fra meg! har tenkt endel på henne- lurt på hvordan hun har det!! selv om hun ikke har det helt bra nå - så er jeg veldig glad for at det går bedre enn tidligere... du må hilse henne fra meg å si at jeg tenker på henne!!! takk~!

med meg, en sang jeg føler meg igjen i:

I wake up in the morning

Put on my face

The one that's gonna get me

Through another day

Doesn't really matter

How I feel inside

'Cause life is like a game sometimes)

.. har hatt det ganske tungt i det siste - men jeg greier meg alltids.. ser slik ut iallefall! iallefall på utsiden! inni er det mer kaos og en veldig mørk følelse.. men som sagt,dette er det ingen som ser så.. kanskje like greit siden jeg bare blir mer utslitt av folk som er bekymret og redde.. skal nok greie meg jeg!! kan vel bare gå en vei nå da.. --> opp!?! :)

skal iallefall gjøre mitt beste ved å fokusere på positive ting!!

hvordan går det med deg da?

lenge siden jeg har pratet med deg!

klem fra

Hun er bortreist nå, men jeg har lagt igjen en SMS til henne med hilsen.

Står iallefall bra til med meg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72452-noen-som-vet/#findComment-357000
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...