Gå til innhold

Hvordan ser Konserthuset ut??


Gjest princessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanskelig å beskrive når en ikke veit hva du skal bruke beskrivelsen til! Er du redd for ikke å finne det når du skal dit, eller skal du beskrive det sjøl i et eller annet skriftlig stykke? Det går tvers over Munkedamsveien, som en bro. Det er masse glass. På nedsida er det sceneinngang o.a - på oppsida er det et åpent torg med store moderne skulpturer på, og inngang til Konserthuset. Inni er Konserthuset slik: mye trapper, betongvegger, skulpturer, og salen er i en rødlig tretype, det er digre orgelpiper til høyre og alle er enige om at det er dårlig akustikk der. Og det er det. da jeg var der på Marianne Faithfulkonsert i vår, datt nesten øra mine av, lyden var så skeiv (det var hun også, forsåvidt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

Vanskelig å beskrive når en ikke veit hva du skal bruke beskrivelsen til! Er du redd for ikke å finne det når du skal dit, eller skal du beskrive det sjøl i et eller annet skriftlig stykke? Det går tvers over Munkedamsveien, som en bro. Det er masse glass. På nedsida er det sceneinngang o.a - på oppsida er det et åpent torg med store moderne skulpturer på, og inngang til Konserthuset. Inni er Konserthuset slik: mye trapper, betongvegger, skulpturer, og salen er i en rødlig tretype, det er digre orgelpiper til høyre og alle er enige om at det er dårlig akustikk der. Og det er det. da jeg var der på Marianne Faithfulkonsert i vår, datt nesten øra mine av, lyden var så skeiv (det var hun også, forsåvidt).

Dårlig akustikk? Håper de har fikset på det til nå da. Takk for beskrivelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig akustikk? Håper de har fikset på det til nå da. Takk for beskrivelsen!

Den dårlige akustikken er på ingen måte bedret. Dessverre. Koret jeg synger i har konserter der jevnlig, og det er de samme problemene der hver gang - akustikken og den lange avstanden til dirigenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...