Gjest miamia Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 Det er ikke maskinen min, har vært inne på andre sider og der er alt normalt. Men DOL er treeeeegt... 0 Siter
Retz Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 Her er alle sider treige. På alle maskinene. :-( 0 Siter
Spenning Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 Her er alle sider treige. På alle maskinene. :-( God morgen:-) Her er det bare DOL som går tregt, både på Explorer og Netscape. Men ellers på nettet er alt som normalt, heldigvis:-) 0 Siter
kie Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 Her er alle sider treige. På alle maskinene. :-( Her er svaret fra de som "hoster" sidene mine i allefall. Vet ikke om det gjelder DOL også. "Problemet kommer av at en server som står på samme nettet som våre servere trolig har blitt hacket i natt. Denne serveren "spiser opp" nesten all båndbredden på dette nettet, men vi har nå kontaktet dem som eier serveren og de er på vei til Forskningsparken for å se på problemet/slå av serveren. Vi håper problemet løser seg ganske kjapt." 0 Siter
Retz Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 Her er svaret fra de som "hoster" sidene mine i allefall. Vet ikke om det gjelder DOL også. "Problemet kommer av at en server som står på samme nettet som våre servere trolig har blitt hacket i natt. Denne serveren "spiser opp" nesten all båndbredden på dette nettet, men vi har nå kontaktet dem som eier serveren og de er på vei til Forskningsparken for å se på problemet/slå av serveren. Vi håper problemet løser seg ganske kjapt." Lurer på om det er ordna nå? Fikk ihvertfall oppdatert.. *håpe* 0 Siter
kie Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 Lurer på om det er ordna nå? Fikk ihvertfall oppdatert.. *håpe* *håper også* 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 Det var vår linjeleverandør som hadde problemer. Ser ut til at alt fungerer nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.