Gå til innhold

Bagatell krangling?


Gjest nora_32

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg da litt oppgitt,trist og en smule sta til å ta det første skrittet.

Trenger litt råd fra dere ..

Tenker meg at en tredje person ser tingt litt anderledes på dette.

Det begynte slik:Jeg ,kjæresten og hans datter drar på hyttetur.

Vi har handlet inn masse frukt( prøver å være sunn) Han har handlet inn en sjoklade til barnet..men moren til barnet har sendt med en del snop til ungen så kjæresten min gjemmer bort sjokoladen.

Dagen etter får jeg vannvittig lyst på sjokolade..og spør om jeg kan få den..ungen vet jo ikke om den så da er det jo ikke farlig ,desuten skal jeg kjøpe ny bare vi kommer til sivilisasjon igjen..

Nei ikke tala om om han vil g meg den..det er jo ungen sin!!!! selv om hun ikke vet om den så vil han ikke gi den til meg..

Jeg blir potte sur og kaller han smålig..

Vi rydder hytta og drar.. i taushet..

Nu er det ca 2 timer jeg er kommet hjem og vi skiltes i taushet..

Hva nu??? huff ..føler at det er han som burde kontakte meg men han er sur pga av at jeg ble sur...noe han mente var tull... noen råd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betyr nicket ditt at du er 32 år?? Og kjæresten er..?

*riste på hodet*

jeg spør om råd og du svarer med å være ekkel? hvorfor?

Alle mennesker kan gjøre slike tåpelige ting uansett alder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du???

Hvis ikke vil jeg ikke spå dere noen særlig langvarig forhold akkurat. *rister på hodet*

var det ett råd?

Jeg spør om råd ikke om jeg tuller eller skriver fakta.

Mulig vi ikke har noe å bygge på ..mulig vi har det.. det var ikke spørsmålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ber ikke om det blir ett langvarig eller kortvalig forhold..men råd oss dere..

Dere som vil spå kan la være å svare..alle vet jo at en krangell skorter på bagateller nesten bestanding..

Trenger råd..bare det! Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer*

Har hatt noen sånne bagatell krangler selv vi. Nå er det noe vi ser tilbake på og ler av. (Feirer 10 års bryllupsdag til våren.)

Hadde det vært meg, hadde jeg tatt en telefon og prøvd å få ham til å le av det hele sammen med meg. Uten å begynne å ta opp temaet om hvem som hadde rett eller ikke.

Evt. foreslå at dere benytter anledningen til litt make-up sex ;-)

Men svaret mitt er altså: Humor. Bruk humor. Le litt av dere selv. Det gjør underverker for bagatellkrangler som dette.

I allefall dersom dere er like temperamentsfulle som meg og mannen min. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spør om råd og du svarer med å være ekkel? hvorfor?

Alle mennesker kan gjøre slike tåpelige ting uansett alder...

Ja, men da snakker vi om alder på papiret, og ikke inne i hodet.

Om du er interessert i å få et forhold til å vare er det for det første ikke noe sjakktrekk å sette i gang slike bagatellkrangler, og i alle fall ikke å la dem utarte seg slik de tydeligvis har gjort her - for det andre er stahet og stolthet egenskaper som bør tones ned. Sist, men ikke minst: er du virkelig interessert i å dele fremtida di med en mann som ikke unner deg litt sjokolade..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regel nr. 1: Ungenes godteri er hellig.

Regel nr. 2: Ungenes godteri er hellig.

Regel nr. 3: Ungenes godteri er hellig.

Regel nr. 4: Ungenes godteri er hellig.

osv.

Kjøp to sjokoladeplater neste gang og skriv navnet ditt på den ene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde be om unnskyldning for at du var så barnslig. Jeg hadde nok gitt deg den sjokoladen, men hadde jeg vært på den andre siden hadde jeg ikke laget sånt styr for noe så lite. Hvis du skal bli så sur for bagateller så tør jeg ikke tenke på hvordan du oppfører deg når det blir virkelige problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men da snakker vi om alder på papiret, og ikke inne i hodet.

Om du er interessert i å få et forhold til å vare er det for det første ikke noe sjakktrekk å sette i gang slike bagatellkrangler, og i alle fall ikke å la dem utarte seg slik de tydeligvis har gjort her - for det andre er stahet og stolthet egenskaper som bør tones ned. Sist, men ikke minst: er du virkelig interessert i å dele fremtida di med en mann som ikke unner deg litt sjokolade..??

hehe birdie..ja skjønner poenget ditt..men tror du ikke at en på 30 kan krangle like mye som en på 20?

Jeg er foresten 20 år

ja det var bare tull bagateller dete handlet om..uannsett alder..rådet ditt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer*

Har hatt noen sånne bagatell krangler selv vi. Nå er det noe vi ser tilbake på og ler av. (Feirer 10 års bryllupsdag til våren.)

Hadde det vært meg, hadde jeg tatt en telefon og prøvd å få ham til å le av det hele sammen med meg. Uten å begynne å ta opp temaet om hvem som hadde rett eller ikke.

Evt. foreslå at dere benytter anledningen til litt make-up sex ;-)

Men svaret mitt er altså: Humor. Bruk humor. Le litt av dere selv. Det gjør underverker for bagatellkrangler som dette.

I allefall dersom dere er like temperamentsfulle som meg og mannen min. ;-)

takk takk.. ja du har helt rett og takk for det mest furnuftige g morsomme svaret her inne på forumet.

Jeg har nu snakket med han og vi ler bare av det.. Det rare er at det er større ting vi blir uenige om men det blir ikke noe krangling om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette på grunn av en sjokolade...? I all verden...

Har en pms så har en pms, og da er faen ikke sjokolade en bagatell.

Vi snakker faktisk om sjokolade her ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe birdie..ja skjønner poenget ditt..men tror du ikke at en på 30 kan krangle like mye som en på 20?

Jeg er foresten 20 år

ja det var bare tull bagateller dete handlet om..uannsett alder..rådet ditt da?

?

Jeg kom da vitterlig med både ett og to råd i forrige innlegg? Les det én gang til, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en pms så har en pms, og da er faen ikke sjokolade en bagatell.

Vi snakker faktisk om sjokolade her ass!

Hvis jeg graver i hukommelsen kan selv jeg vagt minnes en eller to krangler over rettighetene til en eller to poser Bamsemums...

*lyserød på øreflippene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg graver i hukommelsen kan selv jeg vagt minnes en eller to krangler over rettighetene til en eller to poser Bamsemums...

*lyserød på øreflippene*

...tenkte jeg det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...