Gå til innhold

Vepsestikk i munnen, hvor farlig ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Tre ganger i sommer har jeg fått veps svømmende i glasset mitt ute. Av den grunn tør jeg ikke drikke av boks, da jeg ikke kan se om det er veps i brusen / ølet. En slektning døde av kvelning da han ble stukket i halsen av veps. Men hvor farlig er det egentlig ? Konsekvensen kan tydeligvis være formidabel for de som er allergiske, men hva med risikoen for "vanlige folk" ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72474-vepsestikk-i-munnen-hvor-farlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bra for vanlige folk heller, fikk vepsestikk på tunga en gang, spiste bringebær fra busken. Munnen og halsen ble meget tett, til og med lufttilførslen gjennom nesa ble hindret, men det gikk nå bra, er meget nøye med hva jeg stapper i munnen etter det.

Er kansjkje imun mot vepsestikk etter at jeg tråkket i jordvepsebord å pådro meg 13 stikk;-((

Ulv I Faarikaal

Ikke bra for vanlige folk heller, fikk vepsestikk på tunga en gang, spiste bringebær fra busken. Munnen og halsen ble meget tett, til og med lufttilførslen gjennom nesa ble hindret, men det gikk nå bra, er meget nøye med hva jeg stapper i munnen etter det.

Er kansjkje imun mot vepsestikk etter at jeg tråkket i jordvepsebord å pådro meg 13 stikk;-((

Vi gravde opp et vepsebol med et par tusen veps, de jagde 10 tilskuere, en gravemaskinfører og og ei hylende bikkje. Mange stikk (tror det var 42 totalt) og en tilskuer kolliderte med et tre i flukten.

Vi gravde opp et vepsebol med et par tusen veps, de jagde 10 tilskuere, en gravemaskinfører og og ei hylende bikkje. Mange stikk (tror det var 42 totalt) og en tilskuer kolliderte med et tre i flukten.

Jeg beklager så mye men jeg humra godt nå....Du skildrer flukten meget morsomt,selv om den sikkert ikke var det.

*Præhæhæhæ*

Ulv I Faarikaal

Jeg beklager så mye men jeg humra godt nå....Du skildrer flukten meget morsomt,selv om den sikkert ikke var det.

*Præhæhæhæ*

Tror flere fikk sjokk av mengden veps og hvor stor rekkevidde og fart de hadde. Hundre meter forfulgte de folk og dyr og tråla systematisk terrenget etter fiender.

Annonse

Tror flere fikk sjokk av mengden veps og hvor stor rekkevidde og fart de hadde. Hundre meter forfulgte de folk og dyr og tråla systematisk terrenget etter fiender.

De er noe faenskap som skulle vært utrydda uansett misjon de har en naturen...

Hater svina!!

=o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...