Gå til innhold

Det har da gått an å skrive anførselstegn i overskriften før?


Bambings

Anbefalte innlegg

Bunny sa til meg at det aldri har gått an å skrive " i en overskrift her. Men det har det da? Jeg gjorde det jo selv, drømte jeg da, eller?

Støtt meg her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei`a, det har aldri gått an. Gjorde du det før ville teksten i anførseltegnet bli borte for de som svarte på innleggene. Sånn er det vel nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det gikk an - men når man skulle svare på en sånn overskrift DA ble det borte i overskriften det som stod i anførselstegn. Så, førstemann kunne skrive det sånn.

NÅ derimot blir overskriften klippet med det samme!

Så du har både rett og feil! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei`a, det har aldri gått an. Gjorde du det før ville teksten i anførseltegnet bli borte for de som svarte på innleggene. Sånn er det vel nå også.

Tullhøne du også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Det gikk an i hovedinnlegget på "gamle DOL", men det kom ikke automatisk opp i overskriftene i svarene. Her på "nye" DOL er det ikke mulig med slike tegn i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baaak baak baak baaaaak baak baak bak

:-)

Klukk klukk! :-))

hehehe

(så du jeg hadde rett eller?)

*brisker seg og legger et egg i farta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klukk klukk! :-))

hehehe

(så du jeg hadde rett eller?)

*brisker seg og legger et egg i farta*

Jeg er fullt klar over at det som sto i anførselstegn forsvant ved svarene, men det GIKK AN..

Vet ikke hvorfor det gikk sånn innpå meg. Det var bare en usaklig og irrelevant kommentarn rettet mot meg som hisset meg opp.

Ja, jeg er vel for temperamentsfull:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...