Bambings Skrevet 18. juli 2000 Del Skrevet 18. juli 2000 Bunny sa til meg at det aldri har gått an å skrive " i en overskrift her. Men det har det da? Jeg gjorde det jo selv, drømte jeg da, eller? Støtt meg her! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 18. juli 2000 Del Skrevet 18. juli 2000 Nei`a, det har aldri gått an. Gjorde du det før ville teksten i anførseltegnet bli borte for de som svarte på innleggene. Sånn er det vel nå også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 18. juli 2000 Del Skrevet 18. juli 2000 Joda det gikk an - men når man skulle svare på en sånn overskrift DA ble det borte i overskriften det som stod i anførselstegn. Så, førstemann kunne skrive det sånn. NÅ derimot blir overskriften klippet med det samme! Så du har både rett og feil! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 18. juli 2000 Del Skrevet 18. juli 2000 Nei`a, det har aldri gått an. Gjorde du det før ville teksten i anførseltegnet bli borte for de som svarte på innleggene. Sånn er det vel nå også. Tullhøne du også! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest webmaster Skrevet 18. juli 2000 Del Skrevet 18. juli 2000 Det gikk an i hovedinnlegget på "gamle DOL", men det kom ikke automatisk opp i overskriftene i svarene. Her på "nye" DOL er det ikke mulig med slike tegn i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 18. juli 2000 Del Skrevet 18. juli 2000 Tullhøne du også! :-) baaak baak baak baaaaak baak baak bak :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 18. juli 2000 Del Skrevet 18. juli 2000 baaak baak baak baaaaak baak baak bak :-) Klukk klukk! :-)) hehehe (så du jeg hadde rett eller?) *brisker seg og legger et egg i farta* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambings Skrevet 18. juli 2000 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2000 Klukk klukk! :-)) hehehe (så du jeg hadde rett eller?) *brisker seg og legger et egg i farta* Jeg er fullt klar over at det som sto i anførselstegn forsvant ved svarene, men det GIKK AN.. Vet ikke hvorfor det gikk sånn innpå meg. Det var bare en usaklig og irrelevant kommentarn rettet mot meg som hisset meg opp. Ja, jeg er vel for temperamentsfull:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.