Gå til innhold

hva gjør jeg?


Gjest anonymsålenge

Anbefalte innlegg

Gjest anonymsålenge

mannen min og en skolekammerat er ikke i Italia men på kanariøyene fester? Sjekket med jobben hans, han dro onsdag. Det dukket opp et hotellnavn faan!!!!! Hva gjør jeg, skal jeg tørre ringe opp det spanianummret jeg fant det på jobben hans? Kan jeg be arbeidsgiver å ta ut hans logg?

er det lov? Eller skal jeg forholde meg rolig å konfrontere han med det jeg vet når han kommer hjem?

Hva ville dere gjort, Vet han noen ganger var innom her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ventet til han kommer hjem.

Så spør du hvordan han hadde det i Italia, og får du da servert en historie om Italienske begivenheter så legger du kortene på bordet, og forteller han alt du vet.

Hvis du konfronterer han med det nå så kan han klare å ro seg i land, og si at han skulle fortelle deg at han var på kanariøyene i stedet, når han kom hjem

Ergo bør du vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skulle ringe og spolere hele moroa for ham. Tenk deg så ufattelig flat han vil være når han skjønner at han har bæsjet grundig på leggen og at han ikke kommer seg vekk fra bæsjinga si på mange, mange dager...

Når han kommer hjem har du selvsagt pælmet ut alle tingene hans og skiftet lås på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fenrisulven

Forstår jeg dette riktig så har altså din mann reist på heisatur med en kompis, men du har fått beskjed om at han er på tjenestereise til Italia?!?!?

Hva gjør du?

Jeg hadde drept, eller hvertfall kasta typen på hue og ræva ut når han kom hjem. Tror jeg...

Har han mobil? Da hadde jeg ringt og skjelt han ut, truet med skillsmisse og juling. Sørget for å ødelegge resten av turen for han. Tror jeg...

Eller så hadde jeg kanskje holdt meg helt rolig til han kom hjem og tatt det da.

Nei, ærlig talt så aner jeg ikke hva jeg hadde gjort. Har ingen gode råd til deg.

Er du 100% sikker på at dette stemmer?

Lykke til!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...